اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌غربی:

راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی/ مشکلات پیمان‌سپاری ارزی با حضور رییس کل بانک مرکزی بررسی می‌شود

راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی/ مشکلات پیمان‌سپاری ارزی با حضور رییس کل بانک مرکزی بررسی می‌شود
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به مشکلات صادرکنندگان استان به‌ویژه در حوزه پیمان‌سپاری ارزی، گفت: این موضوعات درجلسه با رییس کل بانک مرکزی پیگیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش اروم‌نیوز، محمدمهدی شهریاری عصر امروز در سومین جلسه شورای استانی گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌غربی که در محل اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: صادرکنندگان محصولات کشاورزی در رابطه با پیمان‌سپاری ارزی و نقل و انتقال ارز به‌ویژه با کشورهای همسایه دچار مشکلاتی هستند که در ملاقات حضوری با رئیس کل بانک مرکزی، فراهم‌سازی زیرساخت‌های نقل و انتقال ارز را پیگیری خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی، در ادامه از کمک مالی دولت برای تامین ۳۰۰ کامیون یخچال دار برای استان خبر داد و افزود: تحقق این امر به توسعه صادرات میوه های هسته دار آذربایجان‌غربی کمک شایانی می‌کند.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، از پیگیری راه‌اندازی پایانه صادراتی کشاورزی استان نیز خبر داد و گفت: در اولین فرصت موضوع راه‌اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در آذربایجان‌غربی که مجهز به صنعت سورتینگ و بسته بندی باشد، پیگیری خواهد شد.

,
وی، ادامه داد: همچنین پیگیر افزایش میزان اعتبارات واردات استان از طریق بازارچه‌های مرزی از مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار به یک میلیارد دلار هستیم.
,
شهریاری، در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص طرح پیشنهادی تهاتر کالاهای صادراتی با کالاهای وارداتی مورد نیاز کشور، گفت: در صورت تصویب و موافقت با این طرح، خواهیم توانست در قبال کالاهای صادراتی آذربایجان‌غربی، بخشی از کالاهای مورد نیاز استان و کشور را از مرزها وارد کنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه