اخبار داغ

مدیرکل صداوسیما خراسان جنوبی:

صفرکردن بودجه صداوسیما بدعت‌گذاری در اجرای قانون است

صفرکردن بودجه صداوسیما بدعت‌گذاری در اجرای قانون است
مدیرکل صداوسیما خراسان جنوبی با بیان این‌که اقدام اخیر دولت در صفرکردن بودجه صداوسیما بدعت در قانون و اجرای قانون است گفت: با این‌گونه مصوبات از طرف قوه مجریه ذات قانون پایمال شده و روح قانون از بین برود که این مسئله شروعی برای هرج‌ومرج‌های قانونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آینه‌دار مدیرکل صداوسیما خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص اقدام دولت آقای روحانی در تحریم صداوسیما و صفرکردن بودجه این سازمان در سه ماهه دوم به دلیل پخش سریال پرطرفدار گاندو که به ماجرای نفوذ و جاسوسی پرداخته بود، گفت: علاوه بر این‌که اتخاذ این نوع تصمیم که واکنش‌های متفاوت سیاسی و فرهنگی می‌تواند در جامعه داشته باشد که خود بحث طولانی را می‌طلبد، از نظر رسانه‌ای رسالت آزادی‌بیان را تحت‌شعاع قرار می‌دهد و مهم‌ترین مسئله‌ای که در پی دارد، بدعت در قانون و اجرای قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: با این‌گونه مصوبات از طرف قوه مجریه که خود نیز اجرای قانون را برعهده دارد باعث می‌شود نه‌تنها قانون اجرا نشده بلکه ذات قانون پایمال شده و روح قانون از بین برود که این مسئله شروعی برای هرج‌ومرج‌های قانونی است.
,
 
,
مدیرکل صداوسیما خراسان جنوبی اظهار کرد: آن‌چه از قوا انتظار می‌رود تکیه بر قانون برای تصویب، اجرا و حفاظت است و کوتاهی در هر مورد از موارد بالا باعث عدم‌هماهنگی در امور کشور می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه