اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

وضعیت پنج‎شنبه بازار میناب نگران‎کننده است

وضعیت پنج‎شنبه بازار میناب نگران‎کننده است
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وضعیت پنج شنبه میناب را بسیار نگران کننده خواند وگفت: عمده فعالان این بازار، بانوانی هستند که با رنج و مشقت فراوان در حال فروش محصولات خود می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شامگاه روز پنجشنبه در نخستین همایش کشت هزاره، توانمندی زنان مینابی که با کمترین امکانات، آثار فاخری در حوزه های مختلف تولید می کنند را تحسین برانگیز دانست و عنوان کرد: تلاش بانوان مینابی در حوزه کشاورزی، صنایع دستی و تولیدات هنری ستودنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساماندهی پنجشنبه بازار باید در اولویت کاری مسئولان شهرستان میناب قرار گیرد.

,

وی با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه بازار سنتی میناب، اوضاع این بازار قدیمی را بسیار نگران کننده خواند و افزود: عمده فعالان این بازار، بانوانی هستند که با رنج و مشقت فراوان در حال فروش محصولات خود می باشند.

,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساماندهی پنجشنبه بازار باید در اولویت کاری مسئولان شهرستان میناب قرار گیرد.

,

وی درادامه با اشاره به برنامه ششم توسعه، گفت: مصوبه توسعه سواحل مکران و همچنین توجه به زنان بدسرپرست دو محور بسیار خوب این برنامه است که می تواند در راستای کارآفرینی و اشتغال در منطقه تحول ایجاد کند.

,

ذوالقدر افزود: با توجه به آب و هوا و خاک مناسب در میناب، پیشنهاد می کنم این شهرستان پایلوت کشت گلخانه ای در کشور باشد.

,

وی با اهمیت خواندن فرودگاه میناب، اظهار کرد: این فرودگاه می تواند هم در زمینه جابجایی مسافر و هم در بخش کشاورزی نقش آفرین باشد.

,

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتقال آب شهرستان میناب به مرکز استان اشاره و تاکید کرد: آب میناب باید در خود این شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.

,

وی تصریح کرد: افتخارم این است که به عنوان یک بانوی هرمزگانی در کسوت نمایندگی مجلس در کنار پنج نماینده هرمزگان برای رفع مشکلات این استان تلاش می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه