اخبار داغ

سرپرست دفتر خبرگزاری تسنیم در کرمانشاه مطرح کرد:

تحریم صداوسیما یعنی ایستادن دولت در مقابل رسالت روشنگرانه رسانه ملی

تحریم صداوسیما یعنی ایستادن دولت در مقابل رسالت روشنگرانه رسانه ملی
سرپرست دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمانشاه، تحریم صداوسیما توسط دولت را ایستادن آن در مقابل رسالت روشنگرانه رسانه ملی بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد   در ارزیابی اقدام اخیر دولت مبنی بر محدود کردن بودجه صدا و سیما اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به نقش اصلی خود در سال‌های اخیر بازگشته و دوباره ایفاگر نقش گردنه بگیر شده است که در جدیدترین مورد گردن بودجه صداوسیما را گرفته تا به زعم خود رمق رسانه ملی را از بیان واقعیت‌ها بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: دستور رئیس‌جمهور به این مثال می‌ماند که بسیاری از افراد در شرایط مختلف شعارهای زیبایی سر می‌دهند اما در جایی که عیار واقعی فرد مشخص می‌شود، تمامی این شعارهای زیبا را نه تنها فراموش کرده بلکه برخلاف آن عمل می‌کنند.

,

سرپرست دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمانشاه یادآور شد: رئیس‌جمهور در جایی گفته بود «از بستن دهان منتقدان به خدا پناه می‌برم» اما در این سال‌ها نه تنها دهان منتقدان بلکه دست و پای هر فردی که در اردوگاه وی قرار نداشت را بست و تنها ساکنان اردوگاه و آنها که آشنا بودند از بستن دهان در امان مانده‌اند.

,

سلیمانی افزود: این حکایت رئیس‌جمهوری است که انتقاد پذیر بودن را یکی از اشکالات دولت خود می‌داند اما در برابر سریالی پربیننده و مبتنی بر اسناد و واقعیت قرار می‌گیرد تا برخلاف شعارها و آنچه که مذموم بیان می‌کرد عمل کند.

,

این فعال رسانه ای اشاره ای به سریال گاندو و ارتباطش با اقدام اخیر دولت داشت و گفت: البته موضع‌گیری دولت در برابر این سریال تلویزیونی از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و ابتدا در فضای مجازی و به شکل انتشار توئیت‌هایی برای ممانعت از پخش این سریال یا حذف سکانس‌هایی بود که موضوع نفوذ در حاکمیت نشان می‌داد.

,

وی افزود: البته با مقاومت صداوسیما در برابر فشار دولتی‌ها و ادامه روند پخش سریال، اقدامات دولت خصمانه شد تا جایی که پرداخت بودجه صداوسیما در سه ماهه دوم سال در ابتدا با اما و اگر و در ادامه منوط به تأیید نمایندگان دولت در هیئت نظارت بر صداوسیما شد.

,

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیر خبرهایی می رسد از تحریم صداوسیمای ملی توسط دولت هر روز گسترده‌تر می‌شود و مخالفت با بازپخش سریال گاندو، عدم پخش برنامه جهان‌آرا و محدودسازی برنامه‌های شبکه افق شرط‌های دولت برای تخصیص بودجه است.

,

وی افزود: با توجه به اقدامات فوق اینگونه به نظر می‌رسد که دولت دوازدهم در برابر رسالت رسانه ملی در رابطه با روشنگری قرار گرفته است و داشتن یک صداوسیمای بی‌خاصیت که در تمامی بخش‌های خبری دستاوردهای نه چندان شاخص دولت را بزرگنمایی کند، تنها مطلوب آشنایان دولت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه