اخبار داغ

واکنش نماینده تبریز به اقدام دولت در قطع بودجه صدا و سیما:

برخورد با صدا و سیما یک رفتار غیرمدنی از مدعیان تحمل مخالف است/ چرا به جای گاندو به فیلم‎های سینمایی هنجارشکن واکنش نشان نمی‎دهند؟

برخورد با صدا و سیما یک رفتار غیرمدنی از مدعیان تحمل مخالف است/ چرا به جای گاندو به فیلم‎های سینمایی هنجارشکن واکنش نشان نمی‎دهند؟
فرهنگی در واکنش به اقدام دولت در قطع بودجه صدا و سیما در گفتگو با تبریزبیدار گفت: این کار یک رفتار غیرمدنی از مدعیان تحمل مخالف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تبریزبیدار  در رابطه با اقدام اخیر دولت در خصوص قطع بودجه صدا و سیما بخاطر پخش سریال گاندو گفت: این رفتار ها، رفتارهای مدنی نیست و آقایانی که مدعی هستند، نباید این کارها را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریزبیدار,

کارمند صداوسیما چه گناهی دارد

, کارمند صداوسیما چه گناهی دارد,

وی اضافه داد: این کارها به نوعی شبیه رفتار آمریکا و ترامپ است که چون مخالف حکومت جمهوری اسلامی است، می خواهد ملت ایران را تحت فشار قرار دهد. کارمند، نگهبان و کارگر صداوسیما چه تقصیری دارند که مدیران صداوسیما سریالی را تولید کرده اند که آقایان دولتی مخالف برخی قسمت هایش هستند.

,

چرا به جای گاندو به فیلم های سینمایی هنجارشکن واکنش نشان نمی دهند

, چرا به جای گاندو به فیلم های سینمایی هنجارشکن واکنش نشان نمی دهند,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر  تحمل مخالف و سلایق دیگر، عنوان داشت: این یک فیلم است که ممکن است برخی قسمت هایش تخیلی و برخی نیز منطبق با واقعیت ها باشد که می تواند نقطه مقابل این فیلم ها هم ساخته شود همانطور که اکنون در سینماها فیلم هایی پخش می شود که بعضا در آنها هنجارشکنی می شود لذا هیچ منطقی وجود ندارد که بودجه سازمان قطع شود.هرچند سخنگوی دولت قصد داشت موضوع را تعدیل و توجیه کند و اینطور گفت که اعتبار اکثر دستگاه ها به تاخیر افتاده است.

,

رئیس فراکسیون پیگیری سیاست‌های گام دوم انقلاب مجلس  از عکس العمل نمایندگان مجلس به این موضوع خبر داد و گفت: در حالت کلی این رفتار ها متناسب با نظام جمهوری اسلامی و جمهوریت  و اسلامیت این نظام نیست.

,

دولت به جای تقابل با گاندو، به مشکلات حاشیه نشینان برسد

, دولت به جای تقابل با گاندو، به مشکلات حاشیه نشینان برسد,

وی با انتقاد از این اقدام دولت تاکید کرد: دولت بجای این کارها باید تمرکزش را برای حل مشکلات جامعه بکار گیرد. اکنون امکانات زیادی در اختیار دولت قرار دارد که به صورت بی نظم توزیع می شود حتی در تبریز که واقعا جای تاسف دارد و در بعضی محلات امکانات لازم در اختیار مردم قرارداده نمی شود و در مناطق حاشیه نشین اگر پیگیری انجام شود، چند تن گوشت در آنجا توزیع می شود اگر پیگیری نشود، توزیع نمی شود. 

,

وی افزود: دولت باید برای حل این مشکلات و بی نظمی ها نقشه کشیده و برنامه ریزی کند نه اینکه بخاطر اینکه از گوشه هایی از یک سریال خوششان نیاید و این کارها را انجام دهد.

,

فرهنگی یادآور شد: من خودم قسمت های انتهایی سریال  را دیده ام. اصلا بیننده این تصور را نمی کند که آقایان دولتی تجزیه و تحلیل می کنند. به هرحال این رفتار نامناسب و غیرمدنی است که قطعا در جلسه روز یکشنبه مجلس واکنش هایی انجام خواهد گرفت.

,

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دولت صرفا بخاطر پخش سریال گاندو این کار را انجام داده است یا اختلافاتی مابین دولت  و صدا وسیما وجود دارد، گفت: اگر اختلافی هم باشد، فعلا سریال گاندو را بهانه کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه