اخبار داغ

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

نماز جمعه یک مانور قدرت در برابر دشمنان است

نماز جمعه یک مانور قدرت در برابر دشمنان است
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه نماز جمعه یک مانور قدرت در برابر دشمنان است، بیان کرد: نماز جمعه از یک سو جبهه گیری و مرزبندی در برابر استکبار و از طرفی دیگر محفلی برای تجدید محبت و عواطف بین مسلمانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیش از خطبه های نماز جمعه شهر بندرعباس اظهار کرد: امروز هرمزگان شاهد اتفاق بسیار خوبی از یک سو تقدیر از زحمات 30 ساله نماینده پیشین ولی فقیه در استان و از طرف دیگر استقبال از نماینده ولی فقیه جدید.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: نماز جمعه یکی از رمز و رازترین برنامه های عبادی است که خداوند در برنامه های مومنین قرار داده است.
حاج علی اکبری با بیان اینکه اساس و سازماندهی مومنین نماز جمعه و مسجد است، گفت: اجتماع مومنین بر مدار ذکر خدا به صورت روزانه در مساجد و اجتماع بزرگتر نماز جمعه با گرد همایی اهالی گوناگون مساجد در روز جمعه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه نماز جمعه در دو بخش خطبه و دورکعت نماز تشکیل می شود، عنوان کرد: خطبه های نماز جمعه برای بصیرت افزایی، بیان مسائل داخلی و خارجی جامعه و....است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نماز جمعه دارای ظرفیت های شگرف و اعجاب انگیز است، اظهار کرد: در حال حاضر در 900 شهر کشور نماز جمعه اهل شیعه و در کنار آن نماز جمعه اهل سنت که از قدیم الایام نیز برگزار می شود مانند دریایی بیکران است.
حاج علی اکبری با بیان اینکه نماز جمعه هر هفته تجدید بیعت با رهبری است، عنوان کرد: نماز جمعه یک مانور بندگی، سیاسی، اجتماعی است.
وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه یک مانور قدرت در برابر دشمنان است، بیان کرد: نماز جمعه از یک سو جبهه گیری و مرزبندی در برابر استکبار و از طرفی دیگر محفلی برای تجدید محبت و عواطف بین مسلمانان است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه در کنار نماز جمعه هزاران برکت دیگر نیز وجود دارد، تصریح کرد: نماز جمعه منشا انسجام، وحدت، بصیرت و مکانی برای تقویت جوانان مومن انقلابی در عرصه های مختلف است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه