اخبار داغ

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان:

کسی نمی تواند انگ عمل جناحی را به شورای نگهبان بزند/نکند که فضا را با دروغ پرکنید

کسی نمی تواند انگ عمل جناحی را به شورای نگهبان بزند/نکند که فضا را با دروغ پرکنید
حجت الاسلام خرم روز گفت:خطابم به کسانی است که میخواهند برای مجلس آینده وارد میدان شوند، نکند که فضا را با دروغ پرکنید اگر بخواهید از فضا و صفای پاک این مردم سواستفاده کنید یا هم وعده هایی دهند که در قدرت آن ها نیست غیرقانونی است و مسئول هستید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان پیش از خطبه های نمازجمعه یاسوج در جمع نمازگزاران بیان کرد: همواره از خدا بخواهید آسایش و رحمت و امنیت را به جامعه ما دهد، امروز آمریکا میخواهد جامعه ما را ناامن نشان دهند اما با اقتدار نیروهای مسلح و شایستگی مقام معظم رهبری شاهد ثبات و امنیت در کشور هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


حجت الاسلام خرم روز بیان کرد: ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان به عنوان نهادی است که همه شما شاهد هستید که ناظر بر مسائل انتخابات است، این نهاد در سال۵۹ شکل گرفت اصل ششم میگوید که باید همه امورات با رای مردم مشخص شود و جمهوری اسلامی شورای نگهبان را برای رسیدگی به قانون تعبیه کردند، هر ساله هجمه هایی به شورای نگهبان می شود که شورای نگهبان به رای مردم است.

,
,


وی افزود: یکی از ویژگی های شورای نگهبان استقلال آن است کسی نمی تواند این انگ را بزند که جناحی عمل کرده است شورای نگهبان در بحث نظارت استقلال دارد که این را در شورای نگهبان و زیر مجموعه های آن شاهد هستیم.

,
,


خرم روز ادامه داد: یکی از امتیازات انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مردمی بودن آن است که مجموعه شبکه نظارت با هیئت نظارت برای پاسداری از آرا مردم کمک می کنند.

,
,


وی افزود: دوم اسفند روز انتخابات مجلس است؛ خطابم به کسانی است که میخواهند برای مجلس آینده وارد میدان شوند، نکند که فضا را با دروغ پرکنید اگر بخواهید از فضا و صفای پاک این مردم سواستفاده کنید یا هم وعده هایی دهند که در قدرت آن ها نیست غیرقانونی است و مسئول هستید.

,
,


خرم روز گفت: در فضای مجازی شاهد هستیم و رصد خواهیم کرد توقع نداشته باشید که ما نسبت به تخلفات در انتخابات چشم پوشی کنیم، نامزدی که وارد صحنه انتخابات شود و گاهی در فضای مجازی تشکیل کمپین حمایتی می دهد غیرقانونی است کسانی که غیرقانونی عمل کنند مردم نیز موافق با آن ها نیستند.

,
,


وی در پایان گفت: فکر مسئولین خدمت به مردمی باشد که در طول چهل سال در همه عرصه ها خود را نشان داده اند حضور در راهپیمایی همه سیاست های دشمن را پنبه کرد لذا دشمن اگر خواب فتنه ای را ببیند مردم با برپایی انتخابات سالم و پررنگ باری دیگر نقشه های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه