اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

ایران در برابر بدعهدی اروپایی‌ها گام‌های هوشمندانه‌ای برداشته است

ایران در برابر بدعهدی اروپایی‌ها گام‌های هوشمندانه‌ای برداشته است
امام جمعه زنجان با اشاره به واکنش ایران در برابر بدعهدی‌های اروپایی‌ها گفت: کشورمان در برابر اروپایی‌ها و زیاده خواهی‌های آنها گام‌های هوشمندانه‌ای برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه اظهار کرد: رهبر انقلاب در این دیدار به اهمیت نماز تاکید داشتند و نماز را یکی از مولفه‌های مهم عنوان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی نیاز‌های مهم در جامعه بوده که در نبود آن مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند افزود: نماز جمعه سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

,

امام جمعه زنجان: استراتژیترین محل دفاع از ارزش‌های اسلامی نماز جمعه بوده که باید این مهم به خوبی برای جوانان و مردم کشور نهادینه شود و نماز جمعه صفوف فشرده مسلمانان در مقابل دشمنان اسلام است.

,

وی در ادامه همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد امید بخشی به جوانان در جامعه افزود: در این دیدار رهبر انقلاب به امید دادن به جوانان تاکید زیادی داشتند و تاکید کردند که این امر مهم از اولویت‌های جوانان و مسئولان باشد.

,

آیت الله خاتمی به اهمیت وجود امید در بین جوانان و احاد مختلف جامعه اشاره و بیان کرد: وجود امید درجامعه باعث می‌شود از ظرفیت‌های مختلف به نحو احسن در پیشبرد اهداف انقلاب بهره‌مند شد.

,

وی در ادامه به خروج آمریکا و عمل نکردن به تعهدات خود اشاره کرد و افزود: آمریکا به صورت یک طرفه از تعهدات خود خارج شد.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه کشورمان در برابر اروپایی‌ها و زیاده خواهی‌های آنها ایستاد و گام نخست و دوم را در برابر بدعهدیهای آنها برداشته است.

,

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها می‌گویند بیایید تنش با آمریکا را تمام کنید افزود: به کسی که به تعهدات خود عمل نمی‌کند نمی‌تواند اعتماد کرد و صبر ایران نیز اندازه‌ ای دارد و ایران با برداشتن گام‌های نخست و دوم نشان داده که در برابر اقدامات آنها واکنش نشان خواهد داد.

,

خاتمی در ادامه با اشاره به گرانی‌های اخیر در جامعه اشاره کرد و افزود: گرانی‌های اخیر مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده که باید مسئولان در این رابطه ورود جدی داشته و نظارت بیشتری بر امورات در جامعه داشته باشند.

,

وی همچنین با اشاره به حمله منافقین به کشورمان بعد از پیروزی انقلاب با حمایت استکبار جهانی افزود: ملت در آن زمان با تمام قدرت و اتحاد کامل در برابر منافقان ایستادند و حرکت آنها را در نطفه خفه کردند و در برابر رزمندگان کشورمان مجبور به عقب نشینی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه