اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی است/ قطع امید از غرب و اعتماد به جوانان رمز پیشرفت کشور است

امنیت خط قرمز جمهوری اسلامی است/ قطع امید از غرب و اعتماد به جوانان رمز پیشرفت کشور است
امام جمعه موقت سمنان اعتماد به جوانان را رمز پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: با قطع امید از بیگانگان در آینده پیشرفت‌های خوبی را شاهد خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان، نماز جمعه را یکی از بزرگترین و موثرترین عوامل بقای انقلاب دانست و گفت: امروز ۹۰۰ شهر نماز جمعه دارند و مسائل مهم و اساسی را مطرح می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عبدوس در ادامه اظهار کرد: به گفته رهبری نماز جمعه مرکز فرهنگی هر شهر است و ایشان منشور ائمه جمعه را هفته گذشته تشریح کردند. 

,

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر انقلاب گفت: یکی از توصیه های رهبری این بود که ائمه جمعه جریان‌های انقلابی را حمایت کنند. این جریان‌ها آنقدر باید قدرتمندانه به نمایش دربیایند تا به تعبیر رهبری کشور با این روحیه انقلابی و جهادی رشد و پیشرفت کند. هرگونه کوتاه آمدن از این مواضع نه فقط به ضرر انقلاب بلکه به ضرر کشور، ملت و آینده است.

,

امام جمعه موقت سمنان امنیت را خط قرمز جمهوری اسلامی است خواند و افزود: چندی پیش تحرکاتی درغرب کشور صورت گرفت و تروریست‌ها برنامه‌هایی داشتند اما سپاه با حرکتی هوشمندانه و برنامه ریزی شده با گلوله‌های لیزری و هدایت‌شونده جواب محکمی به آن‌ها داد.

,

عبدوس با اشاره به قدرت موشکی ایران و توان نظامی جمهوری اسلامی گفت: این توان بازدارنده حساب کار را به دست دشمنان داده واسرائیل یک لحظه خواب ندارد.

,

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی باوجود مشکلات و سختی‌های فراوان روند صعودی دارد اظهار کرد: با ساقط کردن پیشرفته‌ترین پهباد آمریکا ضربه سنگینی به هیمنه دشمن وارد شد و خواستند به خیال خود تلافی کنند و کشتی ایران را در جبل الطارق متوقف کردند.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به دزدی دریایی انگلیس و توقیف کشتی ایرانی تاکید کرد: رهبری فرمود این اقدام انگلیس بی جواب نخواهد ماند و در هر زمان و مکان عناصر مومن پاسخ آن را خواهند داد.

,

عبدوس همچنین اضافه کرد:مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم شدن به مراتب از مقاومت بیشتر است و نتیجه مقاومت پیروزی است.

,

وی با بیان اینکه در ماجرای برجام اگر تردیدی وجود داشت امروز به اطمینان رسیدیم گفت: رهبری مدت‌ها قبل نتیجه اعتماد و مذاکره با آمریکا را در خشت خام می‌دیدند و امروز روشن شده که آمریکا و اروپا هیچ‌کدام قابل اطمینان نیستند.

,

امام جمعه موقت سمنان اعتماد به جوانان را رمز پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده رهبر انقلاب توجه مسئولین به جوانان بیشتر شده و با قطع امید از بیگانگان در آینده پیشرفت‌های خوبی را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه