اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

ایران با اتکا به ظرفیت‌های داخلی در مسیر پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند

ایران با اتکا به ظرفیت‌های داخلی در مسیر پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند
ائمه جمعه استان لرستان عنوان کردند: ایران اسلامی با اتکا به ظرفیت‌های داخل کشور در مسیر پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام محمدعلی اسدی نسب ظهر امروز در خطبه‎های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اتکا به ظرفیت‌های داخل کشور اظهار داشت: رهبری در هفته گذشته فرمودند که ایران در حال جوشش از درون است به این معنا که علیرغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهایی که از سوی دشمنان وارد می‌شود اما ایران اسلامی با اتکا به ظرفیت‌های داخل کشور در مسیر پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: فرزندان و جوانان برومند ایران اسلامی با اتکا به ظرفیت و توان داخلی موفق شدند در بحث موشکی موفقیت‌های بزرگی کسب کنند که اگر این اتفاق در عرصه اقتصادی رخ دهد و با اتکا به توان و ظرفیت داخلی برای حل مشکلات اقتصادی گام‌هایی برداشته شود و همچنین مدیران هم همه تلاش خود را به‌کارگیرند قطعاً همه مشکلات در بخش اقتصادی برطرف خواهد شد.

,

امام‌جمعه موقت بروجرد با اشاره به درخواست پمپئو وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد باید از وزیر خارجه آمریکا سؤال شود که چرا از اسرائیل حمایت می‌کنید؟ چرا با حکومت‌های مختلف در دنیا مخالفت دارید؟ چرا در سوریه نیروی نظامی دارید و در بسیاری از کشورها قلدری می‌کنید؟ چرا داعش را ایجاد کرده‌اید و هزاران نفر از مردمان بی‌گناه را در کشورهای مختلف به خاک و خون می‌کشید و میلیاردها دلار خسارت وارد کرده‌اید؟چرا خودتان بمب اتم دارید اما با فعالیت‌های هسته‌ای در ایران مخالفت می‌کنید؟

,

وی تصریح کرد: در طول این سال‌ها آمریکا برای فشار به ملت ایران تحریم‌های ظالمانه‌ای را در نظر گرفته و امروز درحالی‌که دم از مذاکره با ایران می‌زند و تلاش دارد تا با این کشور مذاکره کند همچنان مشغول تحریم است و با همه این شرایط با آمریکا مذاکره نخواهد شد.

,

حجت اسلام اسدی نسب گفت: قبل از فتنه سال 88 گفته بودند که با فعالیت هسته‌ای ‌ایران مشکلی ندارند اما بعد از فتنه 88 و وقتی همه توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نقش بر آب شد و ملت ایران دشمنان را دررسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند، رئیس‌جمهور آمریکا تغییر موضع داد و نشان دادند که اهداف شومی در سردارند و باید دشمن را در این راستا ناامید کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: در برابر همه جنایت‌ها و ناجوانمردی‌های دشمنان، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران باعظمت ایستاده و با عمل به رهنمودها و تجربیات رهبری می‌توان همچنان در مسیر سعادت، اقتدار و موفقیت حرکت کرد.

,

امام‌جمعه موقت بروجرد با اشاره به اینکه شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: بسیاری از مصوبات بعد از تصویب در مجلس باید به تأیید شورای نگهبان برسد و اگر این مصوبات مخالف شرع و اسلام باشد از آن جلوگیری می‌کند و اقدامات شورای نگهبان از بسیاری مفاسد جلوگیری می‌کند.

,

وی به نرخ بالای مسکن در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها اجاره‌نشینان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند که ضروری است دولت برای رفع این مشکل سریع‌تر طرحی را برنامه‌ریزی و اجرا کند و صاحب‌خانه‌ها نیز به خاطر خدا کوتاه بیایند و قیمت‌های چند برابر را برای اجاره دریافت نکنند تا این معضل برطرف شود.

,

حجت اسلام اسدی نسب با تأکید بر توزیع عدالت امکانات شهری در بروجرد عنوان کرد: شهرداری باید در توزیع امکانات شهری اقدامات لازم را انجام دهد چرا در برخی از محلات پایین‌شهر کوچه‌ها وضعیت مناسبی ندارند اما در کوچه‌های بالای شهر امکانات بهتری دارد و کوچه‌ها آسفالت هستند.

,

ملت ایران با اتکا به نیروی داخلی در مقابل دشمنان ایستاده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند

, ملت ایران با اتکا به نیروی داخلی در مقابل دشمنان ایستاده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند, ملت ایران با اتکا به نیروی داخلی در مقابل دشمنان ایستاده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند,

حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت ضمن اشاره به اهمیت سبک زندگی دینی و اسلامی اظهار داشت: آگاهی بخشی به مردم درزمینهٔ کارکردهای اجتماعی و معنوی جامعه، وحدت کلمه و حل مشکلات عمومی از برکات نماز جمعه به شمار می‌رود.

,

وی افزود: ثواب اعمال در نماز جمعه مضاعف بوده و انسان باتقوای الهی به مسیر کمال قدم خواهد گذاشت.

,

امام‌جمعه موقت کوهدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار  با ائمه جمعه سراسر کشور عنوان کرد: معظم له فرمود، نماز جمعه مسئولیتی سنگین و فرصتی مغتنم برای ائمه جمعه سراسر کشور است و بایستی برای تقرب الهی و هدایت انسان از این حرکت عظیم بهره برد.

,

وی ضمن انتقاد از آلودگی صوتی و راه‌بندان نامتعارف برخی کاروان‌های عروسی در شهرستان  تصریح کرد: امروزه فضای مجازی به یک بلای مجازی در جامعه تبدیل‌شده است، نباید طرفدار چنین فضایی بود و بایستی افرادی که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال هستند مراقب باشند که محتوای سالم و دقیقی را تولید کنند.

,

گراوند صرفه‌جویی در جامعه را ضروری برشمرد و گفت: حمایت و استفاده از حرکت و تفکر انقلابی جوانان ضروری بوده چراکه نیاز اصلی جامعه انقلابی به این موارد است.

,

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که به برکت دل بریدن مسئولان و ملت از بیگانگان، کشور در حال جوشیدن از درون است؛ ملت ایران با اتکا به نیروی داخلی، راه  خود را باقوت ادامه داده و مقابل دشمنان یا اقتدار ایستادگی کرده و نقشه‌ها آنان را نقش بر آب می‌کند.

,

عصبانیت انگلیس از نابودی پهپاد جاسوسی و «اقتدار ایران»

, عصبانیت انگلیس از نابودی پهپاد جاسوسی و «اقتدار ایران», عصبانیت انگلیس از نابودی پهپاد جاسوسی و «اقتدار ایران»,

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پل‌دختر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه اظهار داشت: القای حس ناامیدی نسبت به انقلاب و آینده نظام به جامعه و نسل جوان، از مصادیق بی‌تقوایی است.

,

وی بابیان اینکه انگلیس اولین کشور عصبانی از اقتدار ایران در نابودی پهپاد جاسوسی است افزود: انگلیس خبیث در دریا دزدی می‌کند ونفتکش ایران را می دزد و بر اساس پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب یک کشتی حامل مواد نفتی قاچاق را توقیف کردند.

,

 امام‌جمعه پل‌دختر با اشاره به خدمات دستگاه بهزیستی در امر بهتر زیستن به‌ویژه مددجویان آسیب‌دیده از خسارت سیلاب عنوان کرد: گروه‌های گمنام در پل‌دختر به جامعه هدف خدمات مشاوره‌ای می‌دهند.

,

امام‌جمعه پل‌دختر بیان کرد: در حاشیه اجلاس سراسری، دغدغه مردم سیل‌زده پل‌دختر را به گوش مسئولان کشوری رساندیم و نباید این مردم سیل‌زده فراموش شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه