اخبار داغ

فرماندار شهرستان کوثر:

پیش بینی برداشت 35 هزار تن غلات در کوثر/کشاورزان از آتش زدن کاه و کلش خودداری کنند

پیش بینی برداشت 35 هزار تن غلات در کوثر/کشاورزان از آتش زدن کاه و کلش خودداری کنند
فرماندار شهرستان کوثر گفت: با توجه به بارندگی های خوب سال زراعی، میزان برداشت محصولات کشاورزی مطلوب و رضایت بخش است و پیش بینی می شود 35 هزار گندم و جو این منطقه برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، وحید کنعانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 24 هزار هکتار اراضی زیر کشت در شهرستان کوثر وجود دارد که پیش بینی می شود 35 هزار تن گندم و جو برداشت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه برداشت با 55 دستگاه کمباین انجام می شود افزود: از این مقدار 35دستگاه از خود شهرستان و 20دستگاه به صورت امانی از شهرستان های دیگر تدارک دیده شده است.

,

فرماندار کوثر با بیان اینکه 4 مرکز خرید تضمینی گندم آمده دریافت محصولات کشاورزان است، گفت : با توجه به مصرف بسیار کم سموم در این شهرستان کیفیت گندم منطقه بسیار مرغوب و بالا است و رضایت بازار خرید گندم را جلب کرده است.

,

کنعانی تصریح کرد : برداشت گندم و جو  از 17تیرماه شروع شده و تا اوایل شهریور ماه ادامه دارد و  به کشاورزان توصیه اکید شده است بعد از برداشت محصول از آتش زدن کاه و کلش باقی  مانده به دلیل  تخریب خاک و آلودگی محیط زیست خودداری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه