اخبار داغ

14 کشته و زخمی در حادثه کوهنوردان مشهدی در نیشابور

14 کشته و زخمی در حادثه کوهنوردان مشهدی در نیشابور
بر اثر واژگونی یک دستگاه نیسان حامل کوهنوردان، متاسفانه یک نفر از اعضاء گروه فوت نمود و تعداد ۱۳ نفر مصدوم به جا گذاشت که حال دو نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، بعد از ظهر دیروز در پی واژگونی یک دستگاه نیسان در مسیر خرو که حامل تعداد حدود 21 نفر از کوهنوردان مشهدی بود، یک نفر فوت و 13 نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

تا این لحظه حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است و امکان افزایش تعداد فوتی ها نیز وجود دارد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور در خصوص حادثه واژگونی خودرو نیسان در جمع خبرنگاران گفت: بدنبال واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان حامل ۲۱ کوهنورد مشهدی در آبشار شهر خرو بالا و اعلام مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری امام رضا (ع) جمعیت هلال احمر نیشابور به همراه یکدستگاه آمبولانس و خودروی ویژه نجات به موقعیت حادثه اعزام گردیدند

, EOC,

اسماعیل شاه بیکی در ادامه افزود: دراین حادثه متاسفانه یک نفر ازاعضاء گروه فوت نمود و تعداد ۱۳ نفر مصدوم به جا گذاشت که حال دو نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است. چهار مصدوم توسط عوامل امداد جمعیت هلال احمر نیشابور پس از انتقال تحویل عوامل اورژانس گردیدند.
وی تصریح کرد: استقرار برج نور پایگاه امداد و نجات امام رضا (ع) جمعیت هلال احمر نیشابور و استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه کمک موثری در تسریع امدادرسانی به مصدومین داشت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه