اخبار داغ

فعال رسانه ای استان بوشهر؛

دولت از بودجه به عنوان چماق استفاده می کند

دولت از بودجه به عنوان چماق استفاده می کند
فعال رسانه ای استان بوشهر گفت: حالا باید منتقدان دولت تدبیر و امید از ترس قطع بودجه و شاید یارانه! به خدا پناه ببرند این قدر کم ظرفیتی در عدم تحمل منتقدان از جانب دولتی ها عواقب بدی در جامعه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهراب کیانی  فعال رسانه ای استان بوشهر در گفت و گو اختصاصی با سپاس با اشاره به تحریم بودجه صدا و سیما توسط دولت، اظهار کرد: این اولین بار نیست که دولت تدبیر و امید از بودجه به عنوان چماق استفاده می کند پیش از این نیز دولت بارها از بودجه برای به کرسی نشاندن اهداف خود استفاده کرده است و شاید این گونه برخود با تخصیص  بودجه در دولت های قبل کم سابقه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

کیانی افزود: دولت پیش تر هم در رابطه با بودجه دیگر نهادها مثل مجموعه های نظامی و انقلابی از این شیوه به شکل های دیگر بهره برده است درگیر آقای روحانی با ریاست سابق سازمان تبلیغات اسلامی به کاهش بودجه آن نهاد منجر شد.

,

مجلس به فکر اصلاح قانون بودجه برنامه ریزی باشد

, مجلس به فکر اصلاح قانون بودجه برنامه ریزی باشد,

فعال رسانه ای استان بوشهر عنوان کرد: با وضع پیش آمده مجلس فعلی و مجلس آینده به جد باید به فکر اصلاح قانون بودجه ریزی باشند تا روسای دولت نتوانند به هر شکلی که می خواهند با بودجه نهادها برخورد کنند و همین که کوچکترین نقدی از آنها صورت گرفته بودجه مجموعه ها راقطع کنند.

,

, ,

کارشناس ارشد علوم سیاسی تصریح کرد: قطع بودجه هر ارگان و نهادی مساوی با تعطیلی فعالیت های آن نهادها است و امروز شاهد هستیم رئیس جمهور محترم بجای پاسخ گویی و حل مشکلات مردم پا روی گلوی مجموعه ها می گذارد و دهان ها را می بندد و منقدان را به جهنم حواله می کند.

,

وی عنوان کرد: صداوسیما بر اساس تکلیف قانونی خود اقدام به تولید سریالی درباره جاسوسانی کرد که جرم آنها و نفوذشان در برخی دستگاه های دولتی ثابت شده بود و در این یان برخی نزدیکان مسئولان دولتی نیز با جاسوسان همراهی کرده اند حال رئیس دولت بجای پاک کردن نهادهای دولتی از نفوذی ها نباید شمشیر را از رو ببندد و بر خلاف قانون یک نهاد قانونی را تحریم کند تفاوت رفتار دولت و آمریکا در برخود با مجموعه های قانونی چیست؟

,

فعال رسانه ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به این که حسام الدین آشنا و علی  جنتی  نمایندگان دولت در شورای نظارت بر صدا وسیما هستند  و در پروند جاسوسان مذکور دفاتر این دو نفر هم به نوعی درگیر بوده اند و حواله دادن بودجه صدا وسیما به این د‌‌‌‌‌و نفر ‌‌‌‌جالب به نظر می رسد کسانی که از آغاز پخش سریال مذکور هر روز مطالب  مختلفی بر علیه تولیدکنندگان سریال در فضای مجازی پخش می کرده اند حالا قرار است پرداخت بودجه به صداوسیما را تائید یا رد کنند.

,

وی با بیان اینکه رئیس دولتی که از بستن دهان منتقدان به خدا پناه می برد، تصریح کرد:  حالا باید منتقدان دولت او از ترس قطع بودجه و شاید یارانه! به خدا پناه ببرند این قدر کم ظرفیتی در عدم تحمل منتقدان از جانب دولتی ها عواقب بدی در جامعه خواهد داشت اگر رئیس  جمهور در بالا با منتقدان با چوب بودجه برخورد کند چه انتظاری از منصوبان او در وزارت خانه ها و استان ها می توان داشت که شاعر گفته است: اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/// بر آورند غلامان او درخت از بیخ.

,

دولت بارها ثابت کرده مردم امین نمی داند

, دولت بارها ثابت کرده مردم امین نمی داند,

کیانی تاکید کرد: حال که سریال به پایان رسیده طبیعتا دولت باید از کنار موضوع عبور می کرد اما استقبال مردم از سریال مذکور و احتمال تولید سری دوم سریال دولت را بر آن داشته تا راه را برای تولید سری های بعدی سریال ببندند شاید برخی افراد در دولت از بیان مسائل دیگر درباره جریان نفوذ وحشت دارند.

,

کارشناس ارشد علوم سیاسی گفت: دولت بارها ثابت کرده مردم را امین نمی داند و در محرمانه سازی یدطولایی دارد از مسائل برجام که حتی دشمنان امین بودند و مردم نامحرم و حالا هم انگار دولت دوست ندارد نفوذی ها و جاسوس ها در جامعه به مردم معرفی و رسوا شوند.

,

وی افزود: از دولتی که بخش اعظم نفرات آن بجز وزیر اطلاعات! سابقه امنیتی دارند رفتار این گونه بعید نیست که با عرصه فرهنگ و رسانه هم امنیتی برخورد کنند هرچند این منش فقط با رسانه ها و منتقدان است کاش دربرابر اجانب و نفوذی ها هم با دقت امنیتی بالا برخورد می کردند تا اکنون مجبور نباشند با منتقدان اینگونه مواجه شوند.

,

فعال رسانه ای استان بوشهر بیان کرد: اگر امروز دولت موفق شود که بودجه صداسیما را ببندد قطعا کار به همین جا ختم نخواهد شد و باید منتظر رفتارهای تندتری از دولت در آینده نسبت به منتقدان باشیم این اتفاقات ادامه توهین های متعدد رئیس جمهور و وزرا وی به منتقدان است و مردم، نمایندگان مجلس و رسانه ها  نباید اجازه دهند این گونه رفتارها غیر قانونی دولت ادامه یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه