اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان:

19 روستا دچار سیل و آبگرفتگی شد/ از آسیب دیدگی 182 نفر تا توزیع سبدغذایی و پتو

19 روستا دچار سیل و آبگرفتگی شد/ از آسیب دیدگی 182 نفر تا توزیع سبدغذایی و پتو
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان از آبگرفتگی 19 روستا بر اثر بارندگی های اخیر در جنوب استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول راشکی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص آخرین اقدامات امدادرسانی در مناطق جنوبی استان بر اثر بارندگی های اخیر افزود: در پی وقوع بارندگی از 20 تیرماه تاکنون در جنوب استان 19 روستا درشهرستان های سراوان، نیکشهر، سیب و سوران و مهرستان دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

 وی ادامه داد: افراد آسیب دیده 182نفر اعلام شدند که توسط 38 تیم عملیاتی در قالب 163 نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر و 36 خودرو خدمات امدادرسانی به آسیب دیدگان را بر عهده داشتند.

این مسئول بیان کرد: افراد آسیب دیده 182نفر اعلام شدند که توسط 38 تیم عملیاتی در قالب 163 نجاتگر و پرسنل جمعیت هلال احمر و 36 خودرو خدمات امدادرسانی به آسیب دیدگان را بر عهده داشتند.

به گفته وی، 112 نفر از آسیب دیدگان سیل و بارندگی در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه به اسکان 112 نفر از آسیب دیدگان در چادرهای هلال احمر اشاره کرد و ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر به آسیب دیدگان تاکنون 30 دستگاه چادر، 74 تخته موکت، 114  تخته پتو، برنج، کنسروجات، سبد غذایی و نایلون توزیع شده است.

راشکی در پایان خاطر نشان کرد: خدمات جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد و تیم های هلال احمر در جنوب استان در حال آماده باش می باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه