اخبار داغ

یک فتنه‎گر مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد میشود؟/آزمون سنگین استاندار جدید در عمل به وعده هایش

یک فتنه‎گر مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد میشود؟/آزمون سنگین استاندار جدید در عمل به وعده هایش
استاندار جدید استان که اکنون در رینگ فشار سیاسی احزاب قرار گرفته است در آزمونی بسیار بزرگ قرار گرفته است و باید هرچه سریعتر تکلیف خود را مشخص کند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، گروه سیاسی - مدتیست که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با سرپرست اداره میشود و هنوز پس از دهبانی پور گزینه های فراوانی برای تصدی این مسئولیت معرفی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هنوز چند صباحی از داستان حضور حاشیه ساز خانم مدیرکل بوشهری نگذشته است که خبرها حکایت از حضور یک گزینه فتنه گر برای تصدی این مسئولیت در استان دارد.

,

گزینه ای که نظام و انقلاب را قبول ندارد و هر از چندگاهی با تشویش فضای غالب جامعه سعی دارد از آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرد.

,

این فرد که سابقه وی برای همه شناخته شده است اگر در راس مدیریت این اداره کل قرار بگیرد دیگر باید فرهنگ اصیل لری و فرهنگ اسلامی را به تاراج رفته بدانیم.

,

وی که در غائله های مختلف علیه نظام حضور موثری داشته است اکنون بشدت از مرکز در تکاپو است که طی هفته جاری حکم مدیرکلی خود را دریافت کند.

,

اما چند نکته جالب در این میان وجود دارد که باید به آن بدون واهمه پرداخت و دستگاه های نظارتی به آن ورود کنند:

,

استاندار جدید استان که اکنون در رینگ فشار سیاسی احزاب قرار گرفته است در آزمونی بسیار بزرگ قرار گرفته است و باید هرچه سریعتر تکلیف خود را مشخص کند، قطعا اگر چنین موضوعی رخ دهد مردم و امت حزب الله قاطعا در مقابل وی قرار خواهند گرفت و از همین ابتدا قافیه را همچون برخی از استانداران استان باخته است و جایگاهی در میان مردم نخواهد داشت و در این میان خود کرده را تدبیر نیست!

,

دوما گفته می شود برخی اجماع میان نمایندگان استان بروی این فرد صورت گرفته است و اگر چنین چیزی قطعیت داشته باشد، قطعا مصداق حمایت از فتنه در نظام جمهوری اسلامی شناخته می شود و از هم اکنون دستگاه های نظارتی در رد یا تایید صلاحیت این افراد ملاحظاتی را رعایت خواهند کرد.

,

این رسانه قویا آماده شنیدن نظرات نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه