اخبار داغ

رد پای خدمتی که ماندگار می‌شود؛

جهاد سپاه و بسیج در دل مناطق محروم میاندوآب

جهاد سپاه و بسیج در دل مناطق محروم میاندوآب
باز هم بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) پیشگام شده و با دریافت مشخصات مددجویان از کمیته امداد، برای آنها در روستاهایی که کیلومترها از مرکز شهرستان فاصله داشته و در مناطق صعب العبور قرار دارند، مسکن و سرپناه می سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، حضور در عرصه سازندگی ومحرومیت‌زدایی، یکی از موضوعاتی است که از همواره در دستور کار سپاه و بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی و جهادی قرار داشته و امروز نیز در ردیف مهمترین مأموریتهای سپاه و بسیج قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

سپاه و بسیج چندین سال است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم، گام های مهم و موثری را برداشته است.

,

امروز سپاه و بسیج در روستایی دور افتاده آب به مردم روستا می رسانند، در روستایی کشاورزان را یاری می کنند، در روستایی مرهم زخم های جسمی و روحی مردم می شوند و در نقطه ای دیگر مدرسه می سازند و علم های علم و دانش را بالا می برند و در نقطه ای مانند بخش باروق میاندوآب که یکی از محروم ترین بخش های آذربایجان غربی است، این روزها در راستای ساخت سرپناه برای محرومان قدم بر می دارند.

,

 

,

, ,

اما پازل محرومیت در بخش باروق تکمیل است، از راه و جاده شروع شده تا مسکن و معیشت و روستاهایی با خانه های خشتی و گلی در مناطقی دور و صعب العبور که مردمانش با محرومیت خو گرفته‌اند ولی سپاه و بسیج با همتی مثال زدنی می خواهد، برخی کاستی ها را جبران کند.

,

در این زمینه در برخی از روستاهای این بخش اقدام به احداث مسجد، مسکن، پل و راه کرده و اخیرا نیز در راستای تفاهم نامه ای که بین سپاه و کمیته امداد امضا شده، به سراغ احداث مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) رفته است تا مرهمی باشد بر آلام این درددیدگان و رنج کشیدگان.

,

باز هم  بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) پیشگام شده و با دریافت مشخصات مددجویان از کمیته امداد، برای آنها در روستاهایی که کیلومترها از مرکز شهرستان فاصله داشته و در مناطق صعب العبور قرار دارند، مسکن و سرپناه می سازد.

,

محرومیت زدایی از مناطق محروم سند افتخاری برای سپاه است

, محرومیت زدایی از مناطق محروم سند افتخاری برای سپاه است, محرومیت زدایی از مناطق محروم سند افتخاری برای سپاه است,

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در جریان بازدید از این پروژه ها، با دلجویی از مددجویان، گفت: محرومیت زدایی از مناطق محروم و در دل روستاها، سند افتخاری برای سپاه است.

,

 

,

, ,

سرهنگ پاسدار وهاب عباس فام، بیان داشت: بسیج و سپاه در طول سال‌های اخیر از ظرفیت و منابع خود در راستای محرومیت زدایی در روستاهای دور افتاده استفاده کرده و اقدامات ارزشمندی را برای زدودن محرومیت از چهره این روستاها انجام داده است.

,

وی، افزود: همه به ویژه نیروهای انقلابی باید همواره تلاش کنند تا به مردم خدمت کرده و خدمت به مردم نیز مهم ترین ویژگی سپاه و بسیج در کنار تامین امنیت است.

,

محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری کاری است که تنها در روحیه بسیجی می گنجد

, محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری کاری است که تنها در روحیه بسیجی می گنجد, محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری کاری است که تنها در روحیه بسیجی می گنجد,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب و هئیت همراه نیز بازدیدی از روند احداث این واحد ها داشتند.

,

 

,

, ,

حجت الاسلام حیدر کوثری در این بازدیدها با اشاره به اینکه خدمت به مردم مهم ترین ویژگی سپاه و بسیج است، گفت: محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و زدودن غبار غم و اندوه از دل و جان مردم کاری است که تنها و تنها در روحیه بسیجی می گنجد.

,

وی افزود: یکی از عرصه های فعالیت بسیج در امر محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم است که در این زمینه بحمدالله قدم های خوبی در شهرستان میاندوآب برداشته شده است.

,

احداث ۲۹ مسکن مددجویی توسط قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) و بسیج سازندگی

, احداث ۲۹ مسکن مددجویی توسط قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) و بسیج سازندگی, احداث ۲۹ مسکن مددجویی توسط قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) و بسیج سازندگی,

در این زمینه مسئول بسیج سازندگی میاندوآب در گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت، گفت: در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و تفاهم نامه ای که بین سپاه و کمیته امداد امضا شده است، اقدامات لازم برای احداث مساکن مددجویی در میاندوآب انجام شد.

,

 

,

, ,

موسی تقی زاده اظهار کرد: در این راستا امسال ۲۹ مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در مناطق محروم توسط و از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سید الشهدا(ع) و بسیج سازندگی میاندوآب احداث می شود.

,

وی با اشاره به اینکه این واحدها به متراژ۵۰ متر احداث می شوند، افزود: ۱۲ واحد از این ۲۹ واحد آماده بهره برداری شده و ۱۷ واحد دیگر نیز در دست احداث است.

,

احداث ۲۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم و روستایی میاندوآب

, احداث ۲۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم و روستایی میاندوآب, احداث ۲۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم و روستایی میاندوآب,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب هم در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: هم اکنون ۲۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم و روستایی شهرستان میاندوآب در حال احداث هستند.

,

 

,

, ,

رسول بخشی با اشاره به اینکه ۱۲ واحد مسکن مددجویی که با همکاری سپاه ساخته شده اند، در حال تحویل هستند، اظهار کرد: کار احداث ۱۲ واحد مسکن در مناطق محروم برای مددجویان تحت حمایت به اتمام رسیده و به مرحله بهره برداری رسیده اند.

,

سازندگی کشور محدود به زمان و مکان نیست و پایانی ندارد چرا که پیشرفت و توسعه متوقف نمی شود و بدون شک زدودن چهره فقر و محرومیت از سیمای کشور عزیزمان نیز با برخورداری از روحیه بسیجی مانند زمان دفاع مقدس امکانپذیر است.

,

حضور در عرصه سازندگی ومحرومیت‌زدایی، یکی از دهها و بلکه صدها موضوعی است که از همان ابتدا در دستور کار سپاه و بسیج قرار داشته و در مقطع کنونی نیز در ردیف مهمترین مأموریتهای سپاه و بسیج قرار دارد که در این زمینه نیز توفیق و دستاوردهای فراوانی را داشته است.

,

پر واضح است که سپاه و بسیج با روحیه انقلابی و بسیجی در عرصه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی و فقرزدایی از سیمای ایران را تا زمان محرومیت زدایی از همه نقاط ادامه خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه