اخبار داغ

در سال رونق تولید صورت گرفت؛

آغاز ساخت جدیدترین نوع اتاقک کامیون در بوکان

آغاز ساخت جدیدترین نوع اتاقک کامیون در بوکان
خط تولید این نوع اتاقک ها که طی سال های گذشته ساخت آن را شرکت های بزرگی از تهران انجام می دادند، برای اولین بار در بوکان و منطقه راه اندازی کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نام گذاری شده و در شرایطی که تحریم های ظالمانه استکبار علیه کشورمان هستیم، هستند افرادی که با پشت کار و جدید در حال تلاش برای تحقق شعار رهبری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

برای این گونه افراد فرقی نمی کند که در پایتخت و دیگر شهرهای بزرگ باشند یا در شهرهای کوچک، زیرا هدف آنان رونق تولید در زمینه های مختلف و ایجاد اشتغال در حوزه های گوناگون است.

,

شهر بوکان در جنوب آذربایجان غربی را باید شهری مملو از صنعت کاران خود اتکا دانست که به واسطه نبوغ ذاتی توانسته اند نام این شهرستان را در بعضی از صنایع در سطح کشور مطرح کند.

,

بی تردید بوکان را باید سرآمد تولید اتاق کامیون در منطقه دانست و گواه این مطلب را می توان در جاده های سراسر کشور به وضوح دید.

,

در بین صدها صنعت گر بوکانی که هرروز در حال تولید اتاقک کامیون برای مشتریان خود از چهار گوشه کشور هستند کسانی نیز به چشم می خورند که در حال تلاش برای پویایی و نو آوری در این صنعت مهم می باشند.

,

میرزاپور یکی از صنعت گران کارآفرین بوکانی است که توانسته با اتکا به خود باوری برای اولین بار طراحی وساخت نوع جدیدی از اتاقک کامیون در منطقه را استارت بزند.

,

این کارآفرین و فعال در صنعت تولید اتاق های کامیون با اشاره به ساخت این اتاقک جدید به خبرنگار ما گفت: در این واحد تولیدی انواع اتاقک باری برای کامیون های کمپرسی و تریلرهای کشاورزی چادری در سه محور تولید می شود.

,

وی افزود: خط تولید این نوع اتاقک ها که طی سال های گذشته ساخت آن را شرکت های بزرگی از تهران انجام می دادند، برای اولین بار در بوکان و منطقه راه اندازی کردیم.

,

میرزاپور تصریح کرد: در این واحد تولید ی۲۰ نفر بصورت مستقیم در حال فعالیت هستند که امید است با رونق تولید شاهد افزایش نیروها نیز باشیم.

,

این صنعتگر بوکانی عنوان می کند: بوکان قطب تولید اتاق های مختلف کامیون در منطقه است ولی نواوری یک نیاز روز مره برای رسیدن به اهداف بزرگ است.

,

بی شک حضور چنین افرادی در حوزه صنعت یک شهرستان می تواند زمینه ساز اشتغال زایی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی باشد.

,

رییس صنعت، معدن و تجارت بوکان هم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بوکان یکی از شهرهای تولید اتاق بار کامیون در کشور است که ۳۲ واحد در این زمینه فعال هستند.

,

عبدی عنوان کرد: این شهرستان با داشتن ۳۲ واحد تولید اتاقک های کامیون و وجود ۵۰۰ نفر شاغل در این بخش توانسته در کشور پیشگام باشد.

,

بی تردید نگاه ویژه مسئولان شهرستانی و حتی استانی به حوزه صنعت بوکان می تواند بسیاری از چالش های اقتصادی استان را سر و سامان دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه