اخبار داغ

تجهیز مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری سنندج + عکس

تجهیز مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری سنندج + عکس
شهردار سنندج گفت: با هدف نظارت بر گره های ترافیکی در مناطق پرتردد شهری ، مدیریت بحران و همچنین نظارت بر خدمات شهری مرکز مانیتورینگ ترافیک شهری با هزینه 9 میلیارد ریالی تجهیز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، شهردار سنندج صبح امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اظهارداشت: از مباحث با اهمیت در حوزه مدیریت شهری حرکت به سمت هوشمندسازی است که راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهری در راستای دستیابی به شهر هوشمند از جمله این اقدامات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,


 حشمت اله صیدی بیان کرد:  راه اندازی مرکز مانیتورنیگ با هدف بهره مندی از سیستم هوشمند و دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر به صورت الکترونیکی  در راستای کنترل بار ترافیکی و کاهش آمار تصادفات بسیار حائز اهمیت است.

,
,

 

,


وی  از تجهیز مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری  خبر داد و گفت: این مرکز با هزینه 9 میلیارد ریالی و از محل منابع  استانی تجهیز شده است.

,
,

 

,

, ,


 وی افزود: راه اندازی  مرکز مانیتورنیگ  در نظارت  بر ترافیک مناطق پرتردد شهری به ویژه هسته مرکزی، مدیریت بحران و نظارت بر خدمات شهری تاثیر بسزایی دارد.

,
,

 

,


وی تصریح کرد: از جمله قابلیتهای این مرکز می توان به ثبت تخلفات رانندگی به صورت سامانه های هوشمند ثبت تخلفات، ارسال تخلفات در بستر اینترانت ملی جهت اعمال قانون به سایت مرکزی راهورناجا و امکان پایش معابر به منظور بهره برداری های مختلف شامل ثبت تخلف، کنترل ترافیک و پایش معابر اشاره نمود.
مهندس صیدی بیان کرد: مرکز مانیتورنیگ ترافیک شهری دارای 21 مانیتوربا قابلیت پوشش 100 دوربین را دارد.

,
,
,

 

,

, ,


شهردار سنندج بیان داشت: با راه اندازی مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری و رعایت قوانین از سوی شهروندان شاهد  بهبود وضعیت ترافیک شهر، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی باشیم.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه