اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

اقدامات جزیره‌ای و موازی کاری دردی را درمان نمی‌کند

اقدامات جزیره‌ای و موازی کاری دردی را درمان نمی‌کند
فرماندار تربت حیدریه گفت: متاسفانه به کرار شاهد اقدامات جزیره ای، موازی کاری و عدم مستندسازی بین دستگاههای اجرایی هستیم در حالی که می توان با انسجام، تعامل و هماهنگی بین بخشی در مواقع اضطرار به نتایج مثبت تری دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ علی رستمی صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه بین دستگاه‌های اجرایی باید باشد، افزود: متاسفانه به کرار شاهد اقدامات جزیره ای، موازی کاری و عدم مستندسازی دستگاههای اجرایی هستیم در حالی که می توان با انسجام، تعامل و هماهنگی بین بخشی در مواقع اضطرار به نتایج مثبت تری دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی ‌گزارش مکتوب از اقدامات، تجهیزات، امکانات و برنامه های مرتبط با پدافند غیرعامل را در دستور کار قرار دهند و نسبت به تهیه کتابچه پدافندغیرعامل سریعا اقدام کنند.

,

 

,

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر آموزش و آگاه سازی به عنوان مهمترین موضوع در زمینه پدافند غیرعامل بیان کرد: پدافند غیرعامل یعنی مصون سازی و هدف از آن کاهش آسیب ها و افزایش بازدارندگی در مقابل تهدیدهاست که جزو ضروریات بوده و باید همه دستگاههای اجرایی از آن شناخت کافی داشته باشند.

,

 

,

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: ما در ارتباط با پدافند غیرعامل می‌خواهیم بازدارندگی را افزایش، آسیب پذیری را کاهش، پایداری را افزایش و مدیریت بحران را تسریع کنیم، بنابراین از هر کدام از اعضای شورای پدافند غیرعامل انتظارمی رود به وظایف خود به بهترین نحو ممکن توجه کنند و هیچ کوتاهی و ضعف پذیرفتنی نیست.

,

 

,

رستمی افزود: مسئولین ادارات در مواجه با هرگونه تهدید های احتمالی در آمادگی کامل باشند و گزارشات و اقدامات خود را در اولین فرصت به دبیر خانه پدافند غیر عامل گزارش کنند‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه