اخبار داغ

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان خبر داد:

کاهش 50 درصدی انتشار مطبوعات استان زنجان

کاهش 50 درصدی انتشار مطبوعات استان زنجان
رئیس خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به کاهش ارسال آثار به جشنواره مطبوعات زنجان، گفت: وضعیت نامطلوب نشریات موجب شده تا برخی نشریات تنها 50 درصد انتشار را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ،اظهار داشت: اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان همزمان با روز خبرنگار با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , موج رسا;,

وی با اشاره به ارسال 200 اثر در نخستین دوره این جشنواره از سوی اصحاب رسانه، بیان داشت: در سال دوم این جشنواره 403 اثر،سال سوم 365 اثر و در سال گذشته 345 اثر به این جشنواره ارسال شد.

,

این مسئول از ارسال 324 اثر به این جشنواره در سال جاری خبر داد و گفت: وضعیت بد نشریات در سال گذشته موجب کاهش ارسال آثار به این جشنواره شده است.

,

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه در سال گذشته مطبوعات استان زنجان وضعیت مطلوبی نداشتند، بیان داشت: سالانه باید 50 بار یک هفته نامه منتشر شود که به دلیل نبود کاغذ و مشکلات دیگر تنها 50 درصد این موضوع محقق شد.

,

ناصر با اشاره به آغاز فعالیت شورای اطلاع رسانی استان زنجان، گفت: بخش اصلی این شورا باید رسانه ها باشند.

,

وی برضرورت رسیدگی به مشکلات رسانه های استان در شورای اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: باید اعضای این شورا نیز تعیین تکلیف شود.

,

این مسئول با بیان اینکه این شورا می تواند از نمایندگان تشکل های رسانه ای استان برای این جلسه دعوت کند، افزود: نمایندگان بخش های مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی نیز می توانند جزو اعضای این شورا باشند.

,

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان برگزاری شورای اطلاع رسانی را موجب بررسی مشکلات عرصه خبر استان عنوان کرد و گفت: امیدوارم با ادامه جلسات این شورا، خروجی مطلوبی به نفع خبرنگاران را شاهد باشیم.

,

ناصر درپاسخ به سئوالی در خصوص نبود نماینده پایگاه های اطلاع رسانی در این جلسه، گفت: رایزنی های لازم در این زمینه انجام می شود تا نماینده همه رسانه ها در این جلسات حضور داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه