اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

کرمانشاه ۱۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب کرده است/ ضرورت ثبت خاطرات آزادگان

کرمانشاه ۱۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب کرده است/ ضرورت ثبت خاطرات آزادگان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ۱۸۰۰ آزاده دارد، گفت: خاطرات آزادگان باید ثبت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،اظهار داشت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بنیاد شهید استان کرمانشاه با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌هایی تدارک دیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی از انجام تبلیغات محیطی، انجام مصاحبه‌های مطبوعاتی، ایراد سخنرانی آزادگان در محافل مختلف تحت عنوان پیام آوران ایثار و دیدار و سرکشی از آزادگان در این ایام خبر داد.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از وجود ۱۸۰۰ آزاده در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: آزادگان به تعبیر بزرگان، سفرای انقلاب و نماد و الگوی استقامت بودند که در مقابل دشمن سرتعظیم خم نکردند.

,

این مسئول عنوان کرد: آزادگان با وجود سختی‌های تحمیل شده بر آنها، هرگز عقب نشینی نکردند و همواره امید خود را حفظ کردند.

,

حجت الاسلام عسگری با تاکید بر اینکه آزادگان با سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند عنوان کرد: سراسر خاطرات آزادگان درس ایستادگی و استقامت برای آیندگان است که باید ثبت و ضبط شود.

,

وی با تاکید بر اینکه جامعه به الگوهایی نظیر آزادگان نیاز دارد گفت: آزادگان در سخت‌ترین روزهای زندگی خود شرایط روحی خود را از دست ندادند و همیشه آینده نگر بودند

,

وی خاطرنشان کرد: با تاسی از آزادگان باید امید خود را حفظ کنیم و با همین شرایط بتوانیم زندگی عزتمندانه ای داشته باشیم و تسلیم دشمن نشویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه