اخبار داغ

نماینده مردم انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

پیشرفت ۴۶ درصدی بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان انار

پیشرفت ۴۶ درصدی بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان انار
نماینده مردم انار در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهر از سال ۹۳ آغاز شده و در حال حاضر ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ فاطمه اناری دخت رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان انار صبح امروز گفت: برای تکمیل بیمارستان جدید ۳۲ تختخوابی انار ۲۴ میلیارد تومان اختصاص داده اند که در قرارداد اول به میزان ۱۴ و نیم میلیارد تومان مناقصه برگزار و پیمانکار مشخص شد و قرار است در آینده نزدیک برای تکمیل فاز اول این بیمارستان شروع به کار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فاطمه اناری دخت رئیس بیمارستان انار گفت : سال گذشته با پیگیری‌های نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روند تکمیل و جذب بودجه در دستور کار قرار گرفت که جای تقدیر دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ساختمان قبلی که متعلق به مرکز بهداشت انار است و با تغییر کاربری به بیمارستان، به مراجعین خدمات می‌دهد و مردم از کل شهرستان انار و از منطقه نوق رفسنجان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

,

اناری دخت گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی ولیعصر انار اگر احداث شود خدماتی در بخش‌های داخلی، زنان و زایمان، اطفال و جراحی به مراجعین ارائه می‌دهد.

,

احمد انارکی محمدی در حاشیه بازدید استاندار کرمان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روند در حال احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی ولیعصر (عج) انار اظهار داشت: این بیمارستان در ۲ فاز در حال ساخت است که فاز اول آن شامل ساخت و ساز واحدهای عمرانی است و فاز دوم نیز خرید تجهیزات و امکانات است.

,

وی بیان کرد: در سال ۹۳ بودجه ۷۴ میلیارد ریالی برای احداث این بیمارستان اختصاص یافت که در سال گذشته ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۱۵ میلیارد ریال هم از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جذب و به کار گرفته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه