اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیام شهدا، ایستادگی پای انقلاب است/ انقلابی‌ها با اتحاد به دشمن میدان بروز ندهند

پیام شهدا، ایستادگی پای انقلاب است/ انقلابی‌ها با اتحاد به دشمن میدان بروز ندهند
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ماندن پای انقلاب تا آخرین لحظه، پیام شهدا است گفت: حضور شهید قربانعلی امیدی در شهرکرد به شهر حال و هوای شهادت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در مراسم تشییع شهید قربانعلی امیدی که در سیستان و بلوچستان به دست اشرار به شهادت رسید اظهار کرد: این شهید بزرگوار با شهادت که آرزوی همه ماست از میان ما رفت.

وی با بیان اینکه بنابر تاکید قرآن شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند ادامه داد: زمانی بعضی از مسلمانان دچار سستی شدند  و این آیه نازل شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ماندن پای انقلاب تا آخرین لحظه، پیام شهدا است یادآور شد: حضور شهید قربانعلی امیدی در شهرکرد به شهر حال و هوای شهادت داد.

نکونام بیان داشت: شهید امیدی با شهادت خود، همه ما را به ایستادگی پای ارزش‌های انقلاب فراخواند و پیام این شهید بزرگوار این است که همه پای انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب که با ریختن خون هزاران شهید به‌دست آمده بایستند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری برای انقلابی‌ها افزود: رهبر انقلاب به انقلابی‌ها توصیه می‌کنند که در جبهه انقلاب به هم بپیوندید و به دشمن میدان بروز ندهید، چراکه مسیر انقلاب نیاز به همدلی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه