اخبار داغ

رئیس اتحادیه نمایشگا‌های اتومبیل همدان:

کاهش قیمت در بازار خودرو ادامه دارد

کاهش قیمت در بازار خودرو ادامه دارد
رئیس اتحادیه نمایشگا‌های اتومبیل همدان با بیان اینکه قیمت ها در یکی دوماه گذشته به خاطر پایین آمدن نرخ دلار افت قیمت داشته است افزود: در برخی مواقع تقریبا۱۰_۱۵ درصد افت قیمت را شاهد بودیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر دیزجیان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه فعلا بازار خودرو قابل پیش بینی نیست گفت: اگر دلار همچنان سیر نزولی داشته باشد قاعدتا قیمت خودرو هم پایین خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

دیزجیان با بیان اینکه قیمت ها در یکی دوماه گذشته به خاطر پایین آمدن نرخ دلار افت قیمت داشته است افزود: در برخی مواقع تقریبا۱۰_۱۵ درصد افت قیمت را شاهد بودیم .

,

وی با اشاره بر اینکه مسئله نرخ ارز یکی از آیتم های تعیین قیمت خودرو است عنوان کرد: مشکلات خودرو سازان در بازار بسیار تاثیر گذار بوده و بازار خودرو در اثر چند موضوع مختلف بالا و پایین می آید.

,

رئیس اتحادیه نمایشگا‌های اتومبیل همدان در ادامه با تاکید بر اینکه فقط نرخ دلار در قیمت ها اثر گذار نیست بیان کرد: یکی از مولفه های دیگر تعیین قیمت خودرو، مسئله عرضه و تقاضا است.

,

دیزجیان مهمترین دلیل افزایش قیمت خودرو را عرضه و تقاضا دانست و عنوان کرد: بازار اشباع شده و یک ماه گذشته عرضه داشتیم اما تقاضا نبوده است و همه صاحبان خودرو در صدد فروش خودرو های خود هستند.

,

وی با بیان اینکه در مواقعی نرخ دلار چندان اثرگذار نیست و بیشترین دلیل همان نخریدن خودرو است تاکید کرد: تقاضای واقعی کم است و نیاز واقعی مردم به شکل سابق نیست و همه فروشنده شده اند.

,

رئیس اتحادیه نمایشگا‌های اتومبیل همدان تصریح کرد: مردم بیشتر تحت تأثیر جو روانی قرار گرفته اند تا بتوانند ارزش پول خود را حفظ کنند اما چیزی که مشخص است این است که جامعه از لحاظ نیاز اشباع است و در هر خانه ای دو دستگاه ماشین خوابیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه