اخبار داغ

حمله 9 اراذل و اوباش به طلبه آمر به معروف فردیسی با قمه!/ پرونده این حادثه به کلانتری محمدشهر ارجاع شد

حمله 9 اراذل و اوباش به طلبه آمر به معروف فردیسی با قمه!/ پرونده این حادثه به کلانتری محمدشهر ارجاع شد
شامگاه جمعه یک طلبه توسط 9 اراذل و اوباش در ابتدای جاده خوشنام مشکین دشت واقع در فردیس مورد حمله قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، شامگاه جمعه یک طلبه توسط 9 اراذل و اوباش در ابتدای جاده خوشنام مشکین دشت واقع در فردیس مورد حمله قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک منبع آگاه در گفتگو با "تیتر1"با تائید این خبر در باره جزئیات آن گفت: ماجرا از این قرار است که  ساعت ۲۳ شب گذشته، ۹ نفر اراذل اوباش که 3 نفر از آنها دختر بودند و به گفته شاهدان حالت طبیعی نداشتند هنگام مواجه شدن با یک طلبه وی را مورد تمسخر قرار می دهند.
, تیتر1,
 
,
طلبه جوان با بی توجهی به آنها از کنار آنها عبور می کند اما به دنبال فحاشی اراذل نسبت به این طلبه، وی آنها را نهی از منکر می کند که در نهایت منجر به درگیری و ضرب و جرح طلبه با سلاح قمه قرارمی شود. 
,
 
,
 به گفته شاهدان عینی ماجرا، 3 دختر همراه با این اراذل نیز برای کمک به آنها، لوله آهنی و قمه را از دو خودرو دنا و پژو ٢٠٦ بیرون آورده و به دست همراهان خود دادند و طلبه مجروح را که در جریان درگیری بی هوش بر زمین افتاد بود را از ناحیه پشت و پهلوی مجروح کردند. 
,
 
,
پرونده شکایت از این اراذل و اوباش در کلانتری محمدشهر مورد بررسی قرار گرفته است و شبکه خبری تیتریک جزئیات این اتفاق را متعاقبا اعلام می کند.  
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه