اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

حذف بودجه صدا و سیما به بهانه پخش یک سریال نشان از ضعف دولت است

حذف بودجه صدا و سیما به بهانه پخش یک سریال نشان از ضعف دولت است
نماینده مردم یزد در مجلس با بیان این که صفر شدن بودجه صدا و سیما در شان دولت نیست خاطر نشان کرد: دولت اظهار ضعفش هست که بخواهد به خاطر پخش یک سریال ضد جاسوسی این تصمیم را بگیرد از این رو بعید می دانم دولت چنین تصمیمی گرفته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص صفر شدن تخصیص بودجه سه ماهه صداوسیما گفت: وقتی بودجه تصویب می شود یک قانون است که اگر دولت بخواهد در آن دخل یا تصرفی داشته باشد باید به صورت متمم آن را دوباره به مجلس بیاورد؛ بنابراین اگر دولت بخواهد بودجه دستگاهی را صفر کند یا تغییری در آن ایجاد کند باید مجوز قانونی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که قانون به دولت اختیاراتی مانند جابه جایی برخی از بودجه ها، اولویت بندی تخصیص بودجه و ... را داده است افزود: با توجه به تحریم ها، امسال پیش بینی می شود که دولت با کسری بودجه زیادی مواجه باشد بنابراین به تمامی دستگاه های اجرای ابلاغ شده که باید در بحث هزینه ها و بودجه خود کنترل و مدیریت صحیحی داشته باشند.

,

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: کنترل و نظارت بیشتر برای تمامی دستگاه های اجرایی وجود دارد اما این موضوع برای صدا و سیما همزمان شده با جریانات و حواشی اخیر پخش سریال گاندو که بعید می دانم دولت بخواهد رفتاری متفاوتی با صدا و سیما نسبت به بقیه دستگاه های دیگر داشته باشد.

,

موسوی با تاکید بر این که دولت به تنهایی نمی تواند نسبت به بودجه یک دستگاه اجرایی اعم از صدا و سیما که یک رسانه ملی است رفتاری متفاوت داشته باشد یادآور شد: در شرایط تحریم، رسانه ملی در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد و تا کنون به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و با توجه به این که در مقطع حساسی قرار داریم صفر شدن بودجه این نهاد استراتژیک امکان‌پذیر نخواهد بود.

,

وی با بیان این که صفر شدن بودجه صدا و سیما در شان دولت نیست خاطر نشان کرد: دولت اظهار ضعفش هست که بخواهد به خاطر پخش یک سریال ضد جاسوسی این تصمیم را بگیرد از این رو بعید می دانم دولت چنین تصمیمی گرفته باشد.

,

انتهای پیام/ق

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه