اخبار داغ

رئیس پلیس فرودگاه استان همدان:

حجاج سوم مردادماه از فرودگاه همدان اعزام می شوند

حجاج سوم مردادماه از فرودگاه همدان اعزام می شوند
رئیس پلیس فرودگاه استان همدان از اعزام زائران استان های همدان و کردستان به سرزمین وحی از فرودگاه بین المللی همدان از سوم مرداد ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ “رضا جباری” در  گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: با بکارگیری کارکنان مجرب و آموزش دیده در تلاش هستیم که بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای زائران استان همدان و کردستان به سرزمین وحی که از فرودگاه بین المللی همدان عازم این سفر معنوی هستند، باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: به لحاظ حفظ صیانت و منزلت نظام و از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با مواد مخدر در جهان می باشد و برای حفظ این ارزش، از زائران عزیز می خواهیم که از به همراه داشتن هرگونه مواد مخدر ،قرص های کدئین دار و مسکن خودداری کنند.

,

رئیس پلیس فرودگاه استان همدان افزود: به علت عدم وجود کنسول گری جمهوری اسلامی در کشور عربستان و قوانین سخت گیرانه این کشور در بحث همراه داشتن قرص های ترامادول و متادون ودیگر مسکن های کدئین دار از زائران می خواهیم که از به همراه داشتن این داروها خودداری کنند.

,

وی بیان داشت:برابر ماده ۱۷ قانون مبارزه با موادومخدر در صورتی که از زائران، مواد مخدر کشف شود ضمن توقیف گذرنامه برای بار اول یک تا ۵ سال و برای باردوم ۵ تا ۱۵ سال ممنوعیت خروج از کشور لحاظ می شود.

,

این مقام مسئول گفت: به لحاظ عدم شناخت کافی پلیس عربستان از داروهای گیاهی مثل شیرین بیان که به لحاظ شکلی به مواد مخدر شبیه می باشد از زائران خواست از به همراه بردن این داروها نیز خودداری کنند.

,

جباری از زائران خواست درگیت های بازرسی با به همراه داشتن مدارک هویتی به ویژه گذرنامه با ماموران بازرسی همکاری لازم را داشته باشند.

,

وی افزود: حجاج می توانند با ارائه نسخه پزشک معالج و تائید پزشک سازمان حج و زیارت داروهای خاصی را که برای درمان بیماری خود مصرف می کنند را به همراه داشته باشند.

,

جباری به زائرانی که دارای اعتیاد به مواد مخدر می باشند توصیه کرد: تا قبل از سفر با معرفی خود به کمپ های ترک اعتیاد و اخذ تائیدیه سلامت از معاونت بهداری نیروی انتظامی استان بتوانند از فیوضات این سفر معنوی بهره کافی را ببرند.

,

وی افزود: زائران مدارک هویتی را در چمدان های خود قرار ندهند و آن را همیشه نزد خود به همراه داشته باشند و از امانت گرفتن بار همراه دیگران خودداری کنند چراکه مسئولیت آور خواهد بود.

,

جباری بیان داشت: با توجه به کمبود فضای پارک و مسائل امنیتی در محل فرودگاه ، مراسم بدرقه زائران از درب منزل و یا اماکن عمومی انجام شود و طی هماهنگی های انجام شده زائران با اتوبوس به محل فرودگاه اعزام خواهند شد.

,

رئیس پلیس فرودگاه استان همدان در خاتمه با آرزوی توفیق و سلامتی برای زائران در طول سفر از آنان خواست تا وی و همکارانشان را از دعای خیر خود بی نصیب نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه