اخبار داغ

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین:

برخی مدیران تفسیرات ضد تولیدی دارند/ عدم اجرای مصوبات مانع از رونق تولید می‌شود

برخی مدیران تفسیرات ضد تولیدی دارند/ عدم اجرای مصوبات مانع از رونق تولید می‌شود
سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: به طور کلی مصوبات به نفع تولید است اما گله داریم از اینکه برخی مدیران تفسیرات ضد تولیدی در جهت مخالف تولید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، منوچهر حبیبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر اجرای مصوبه بند ۲ ستاد کارگروه اظهار کرد: اگرچه ما نگرانی داشتیم که در طول اجرای مصوبات مشکلاتی در حوزه تولید ایجاد شود اما مصوبات خوبی هم در سطح کارگروه ملی ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: اگر این مصوبات در سیستم اداری و کاری جاری شود؛ نمی‌توان گفت مشکلات به طور کلی حل می‌شود اما می‌تواند مسیر تولید را هموار کند.

,

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: به طور کلی مصوبات به نفع تولید است اما گله داریم از اینکه برخی مدیران تفسیرات ضد تولیدی در جهت مخالف تولید دارند.

,

حبیبی ابراز کرد: در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوبات به نفع تولید عنوان می‌شود که می‌تواند علاوه بر افزایش تولید در جهت ایجاد اشتغال پایدار هم موثر باشد لذا بهتر است از تفسیرات ضد تولیدی عبور کنیم.

,

این مسئول ادامه داد: درخواست دارم که دستگاه‌های متولی تمام مصوبات را به واحدهای تولیدی ابلاغ کنند تا اگر سیستم بانکی و دستگاه‌های خدماتی بخواهند مقاومت کنند نیز برخورد قانونی شود.

,

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی به واحدهای تولیدی موجب می‌شود که آن‌ها به هنگام برخورد با مشکل در جریان روند کار قرار گیرند چراکه برخی اوقات مشکلات به دلیل ناآگاهی رخ می‌دهد که منجر به دوباره کاری می‌شود.

,

سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: باتوجه به نامگذاری سال به نام “رونق تولید” از سوی مقام معظم رهبری نیز مصوبات خوبی صورت گرفته و دولت سیاست‌هایش را بر حسب حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی تنظیم می‌کند.

,

حبیبی با اشاره به روند ایجاد مشکلات در مسیر تولید گفت: مشکل ما در روند اجرا و حمایت از تولید است نه در ارائه دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد تهسیل؛ لذا خواهشمندیم که مصوبات به ساختار و کارشناسان دستگاه‌ها هم ابلاغ شود که طبق نگاه دستگاه به تولید نگاه کنند.

,

گفتنی است که بند ۲ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص واحدهای تولیدی است که باتوجه به شرایط مجبورند مواد اولیه خود را از تامین کنندگان داخل کشور خریداری نمایند؛ در این جلسه مصوب شد امور مالیاتی در صورتی که بعد از تاریخ انجام معامله شرکت تامین کننده دچار مشکل مالیاتی شد نیز این موضوع را مرتبط با خریدار ندانسته و برای شرکت خریدار مشکلی ایجاد ننماید.

,

در پایان جلسه به مشکلات ۴ واحد تولیدی رسیدگی شد و مصوباتی در این زمینه ارائه کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه