اخبار داغ

کارشناس مسائل بین الملل:

امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس الویت اول کشور ایران/ نفتکش انگلیسی علاوه بر نقض مقررات، به هشدارها هم توجهی نداشت

امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس الویت اول کشور ایران/ نفتکش انگلیسی علاوه بر نقض مقررات، به هشدارها هم توجهی نداشت
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به توقیف کشتی انگلیسی توسط دریادلان ایرانی گفت: ایمنی ناوبری و تردد در تنگه هرمز و خلیج فارس الویت اول جمهوری اسلامی ایران می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص توقیف ورود نفتکش انگلیسی بر خلاف قوانین و مقررات دریانوردی در تنگه هرمز گفت: ایمنی ناوبری و تردد در تنگه هرمز و خلیج فارس الویت اول جمهوری اسلامی ایران می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه  نقض رعایت کردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی در تنگه هرمز برخورد قاطع و جدی به همراه دارد، اظهار کرد: ورود این کشتی انگلیسی هنگام عبور از تنگه هرمز نه تنها مقرارت را نقض کرده بلکه به هشدارها هم هیچ توجه ای نکرده است.

,

شیخ الاسلام  در ادامه افزود: تمام سواحل دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس متعلق به کشور ایران است که با این کار در نهایت اقتدار جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

,

وی با توجه به صحبت ترامپ که پهپاد ایرانی را سرنگون کرده است، بیان کرد: صحبت رئیس جمهور آمریکا فقط آبرو ریختگی و بی ثباتی آن ها را به جهانیان نشان داده است.

,

کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه ترامپ برای جلب توجه و با ذوق زدگی به حرف خود در ابتدای سخنرانی این خبر غیرموثق را مطرح کرده است، عنوان کرد: خبر نامطمئن بولتون در رابطه با پهپادی که متعلق به کشور امارت است اشتباه بوده و ترامپ مدرکی برای این قضیه ندارد و بولتون را شاهد خود می داند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه