اخبار داغ

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد خبر داد

افتتاح خانه هنر بچه‌های مسجد در آینده نزدیک/ رادیو مسجد فردا رونمایی می‌شود

افتتاح خانه هنر بچه‌های مسجد در آینده نزدیک/ رادیو مسجد فردا رونمایی می‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از افتتاح خانه هنر بچه‌های مسجد در آینده نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ حجت‌الاسلام مصطفی گرجی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان یزد بابیان اینکه مسجد خود یک رسانه است گفت: مساجد ایستگاه اجتماع مؤمنین بوده و در حقیقت رسالت اطلاع‌رسانی رابرعهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد وظیفه اصلی این ستاد را اطلاع‌رسانی هنری، فرهنگی و رفتارهای انسانی دانست و اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) که یک پیام‌آور امانت‌دار بود خبرهای الهی را بدون کم‌وکاست به مردم می‌داد و اصولاً امانت‌داری یکی از شاخص‌های مهم رسانه‌ای بودن است.

,

گرجی ادامه داد: نهادهای زیادی وجود دارند که متولی مدیرت حوزه فرهنگی و اجتماعی هستند و طبیعتاً یکی از این نهادها، کانون‌های مساجد هستند که در بدنه ارشاد فعالیت می‌کنند و ستادها در هر استانی فعالیت‌های فرهنگی هنری را باهدف جذب کودکان، نوجوان و خانواده‌ها با رویکرد قشر خاکستری و به‌صورت محله محور دنبال می‌کنند.

,

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در خصوص فعالیت‌های این ستاد درزمینهٔ پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: امسال به دلیل تغییرات ساختاری که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به وجود آمده تلاش داریم در طرح اوقات فراغت، با توجه به‌تناسب تقاضا برنامه‌های جدیدی را عرضه کنیم.

,

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما آموزش بوده و تابستان فرصت مناسبی برای این امر است به همین جهت برنامه‌های متعددی را درزمینهٔ آموزش به‌ویژه آموزش‌های روز مانند رباتیک، دومینو، چرتکه و ... دنبال می‌کنیم و در حوزه برنامه‌های اعتقادی نیز معتقدیم باید این‌گونه برنامه‌ها را در قالب هنر ارائه دهیم.

,

گرجی از شرکت نزدیک به 30 هزارنفردر طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای تیرماه آغازشده و تا نیمه شهریورماه ادامه دارد و به‌طور متوسط در 600 پایگاه فعال ما در حدود 50 نفردر این طرح شرکت دارند.

,

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از رونمایی رادیو مسجد خبر داد و گفت: این رادیو فردا رونمایی می‌شود و قرار است صدای مردم محلات و مشکلات مساجد را به گوش مسئولان برساند.

,

وی همچنین از افتتاح خانه هنر بچه‌های مسجد در آینده نزدیک خبر داد و ابراز داشت: با توجه به اینکه کانون‌های مساجد استان یزد درحال اجرای پایلوت نویسندگان بچه‌های مسجد است و این خانه شامل خانه ادبیات داستانی، خانه سرود و خانه هنرهای نمایشی خواهد بود.

,

گفتنی است استان یزد دارای 833 کانون فرهنگی هنری مساجد بوده که 360 کانون در روستاها و 348 کانون نیز در شهرستان یزد قرار دارند.

,

گفتنی است استان یزد دارای 833 کانون فرهنگی هنری مساجد بوده که 360 کانون در روستاها و 348 کانون نیز در شهرستان یزد قرار دارند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه