اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اقتدار فرزندان اسلام دشمن را ذلیل کرده است/ناکامی دشمنان در مقابل جبهه مقاومت

اقتدار فرزندان اسلام دشمن را ذلیل کرده است/ناکامی دشمنان در مقابل جبهه مقاومت
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: اقتدار فرزندان اسلام برای دشمن سخت است و دشمن توان دیدن این اقتدار را ندارد و در برابر اراده قوی سپاه ذلیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام علی درویشی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد که در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار داشت: در طول تاریخ هر انسان مستکبر که در رأس یک حکومت قرار داشته همواره با جبهه حق مخالفت و دشمنی کرده است و یکی از ویژگی‌های مؤمن این است که در برابر مشرکین ایستادگی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

وی خدعه و نیرنگ را از دیگر ویژگی‌های جبهه کفر برشمرد و افزود: دشمنان همواره اهل نیرنگ بوده و برای رسیدن به منافع و اهداف خود دست به هر حیله‌ای می‌زنند تا جایی که امروز اروپا در قضیه برجام در کنار آمریکا فیلم بازی می‌کند و جوهره وجودی ذات دشمنان همیشه این‌گونه بوده است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: رهبری بارها فرمودند که نباید به دشمن اعتماد کرد چراکه آن‌ها صداقت ندارند اما عده‌ای اصرار کردند که مذاکرات راه‌حل مشکلات است و مشخص شد که دشمنان صداقت ندارند و با نیرنگ و دروغ برای رسیدن به اهداف خود اقدام می‌کنند.

,

وی بیان کرد: دشمنان برای اهداف و توطئه‌های خود دست به تبلیغات مسمومی می‌زنند و باید هوشیار بود و از نیرنگ و حیله دشمن نباید غافل شد.

,

درویشی با اشاره به اینکه تهمت و افترا از دیگر ویژگی‌های جبهه کفر است عنوان کرد: دشمنان برخی از اقدامات و توطئه‌های خود را با تهمت آغاز می‌کنند و متأسفانه امروزه برخی از افراد برای به درکردن رقیبان خود از راه تهمت وارد می‌شوند که این شیوه، شیوه استکبار است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: کنگره آمریکا سالانه میلیون‌ها دلار را برای از پای درآوردن ملت‌ها و رسیدن به منافع خود هزینه می‌کند و هرروز برعلیه نظام توطئه‌هایی را در نظر می‌گیرد اما توطئه‌های دشمنان با ایستادگی مسلمانان نابود خواهد شد.

,

وی گفت: دشمنان باارزش‌ها و اعتقادات مشکل‌دارند و تلاش دارند تا عظمت و اقتدار نظام را کمرنگ کنند اما فرزندان برومند این سرزمین با تلاش خود اهداف دشمن را خنثی می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه دشمنان در برابر اقتدار سربازان اسلام ذلیل هستند افزود: اقتدار فرزندان اسلام برای دشمن سخت است و دشمن توان دیدن این اقتدار را ندارد و در برابر اراده قوی سپاه ذلیل هستند.

,

وی بیان کرد: در عمل ثابت‌شده آمریکا در چند سال اخیر هر سیاستی را که خواسته در خاورمیانه اجرا کنند با شکست همراه شد و اراده آن‌ها در انجام توطئه‌ها و برنامه‌ها نابود شد و هیمنه آمریکا توسط جوانان سپاه با درایت رهبری به‌هم‌ریخته است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: اگر دشمن کوچک‌ترین خطایی کند و اهدافی در سر داشته باشد، موشک‌های سپاه تمامی پایگاه‌های آنان را مورد هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را زمین‌گیر می‌کند.

,

وی با اشاره به فضای مجازی عنوان کرد: عده‌ای در فضای مجازی واردشده‌اند و مدام دم از قدرت آمریکا می‌زنند امام دیدیم در سوریه اراده اسلام بر اراده آن‌ها غلبه کرد وداعش را که دست‌پرورده آمریکا بود شکست دادند.

,

درویشی با اشاره به آن‌که اقتدار و امنیت حاصل تلاش نیروهای مجاهد اسلام است افزود: جبهه مقاومت، فرزندان این سرزمین، نیروهای حزب اله لبنان همه در کنار هم هستند و دشمن را دررسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارند.

,

وی گفت: آمریکا بداند تا زمانی که به دشمنی خود با ما ادامه دهد، در برابر سدی محکم به نام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و دست طمع دشمن و اهداف پلیدش قطع خواهد شد.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای ترسو در برابر دشمن کم می‌آورند درحالی‌که دشمن از قدرت نظام ما باخبر است به‌طوری‌که شهید حججی نمونه‌ای از جوانان این سرزمین است که برای دفاع از اسلام جان خود را تقدیم کرد  و امروز هرکسی بتواند در برابر شیطان بایستد تکلیف خود را ادا کرده است.

,

وی خاطرنشان کرد: تکلیف ما در برابر مبارزه با ظلم روشن است و نیاز به اراده‌های محکم داریم تا همچنان در برابر دشمن بایستیم و با داشتن این روحیه و اراده می‌توان توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

,

درویشی گفت: دشمنان به دلیل اقتدار ما از موشک‌های ما نیز می‌ترسند و می‌دانند که باقدرت در مسیر پیشرفت در حال حرکت هستیم و ما پیروان شهدایی هستیم که برای عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، جان خود را تقدیم کرده‌اند؛ ترس از دشمن ناشی از کم‌اعتقادی و ایمان ضعیف است و درراه دفاع از ارزش‌ها محکم قدم برمی‌داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه