اخبار داغ

استاندار اردبیل:

تولید بیش از 4 درصد محصولات دامی کشور در اردبیل/نیروهای متخصص طرح های توسعه محور ارایه دهند

تولید بیش از 4 درصد محصولات دامی کشور در اردبیل/نیروهای متخصص طرح های توسعه محور ارایه دهند
استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل دارای ظرفیت های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعت و خدمات است و نیروی متخصص می توانند در زمینه های مذکور طرح های بزرگ و توسعه محور ارایه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در دیدار با رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور و اعضای نظام دامپزشکی استان اظهار داشت: بیش از ۴ درصد‌ محصولات دامی و ۷/۸ عسل کشور در استان اردبیل تولید می شود و باید این محصولات بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده در سبد صادرات قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه سازمان های نظام مهندسی و  دامپزشکی باید با شهامت طرح ها و نظرات خود را ارائه دهند، افزود: ورود افراد متخصص و ماهر در بخش های مختلف می تواند به توسعه متوازن و همه جانبه استان منجر شود.

,

بهنامجو گفت: سازمان نظام دامپزشکی باید از ظرفیت های خود در راستای اصلاح نژاد دام سبک و سنگین و سرمایه گذاری در بخش های مربوط به دام و طیور و زنبور عسل بهره مند شود.

,

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه  استان اردبیل در اصلاح نژاد دام پایلوت کشور است تصریح کرد: متاسفانه دامپروری های سنتی در روستاها و برخی دامداری های صنعتی از راندمان تولید پایینی برخوردار هستند و تلاش ما در راستای افزایش راندمان تولید است.

,

وی گفت: صندوق تعاونی رفاه سازمان مرکزی دامپزشکی کشور برای توسعه گردشگری سلامت و کشاورزی در استان می تواند از ظرفیت های موجود استفاده کرده و سرمایه گذاری خوبی برای پرسنل و اعضای خود داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه