اخبار داغ

کشف یکی از بزرگترین محموله‌های داروی قاچاق در هنگام خروج از کشور

کشف یکی از بزرگترین محموله‌های داروی قاچاق در هنگام خروج از کشور
مدیرکل گمرک دوغارون تایباد از کشف یکی از بزرگترین محموله‌های داروی قاچاق از ابتدای ماه جاری توسط ماموران گمرک در این معبر رسمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کوه‌گرد  اظهار کرد: نیروهای گمرک توانستند در چند بازرسی جداگانه ۱۰ هزار و ۳۴۲ قلم انواع داروی قاچاق و کمیاب را حین خروج از کشور کشف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی ادامه داد: از این مقدار، 56 هزار عدد قرص قاچاق و کمیاب است که در اتوبوسی که از مشهد به مقصد شهر هرات در کشور افغانستان در حرکت بود، جاسازی شده بود و توسط ماموران گمرک کشف گردید.

کوه‌گرد با اعلام اینکه در این ارتباط یک دستگاه اتوبوس توقیف شد، مطرح کرد: همچنین یک متهم افغانستانی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد.

وی ادامه داد: بقیه این داروها حین خروج از مرز دوغارون به سمت افغانستان توسط مأموران گمرک با بازرسی فیزیکی و کنترل ایکس ری کامیونی کشف و ضبط شد.

مدیرکل گمرک دوغارون تایباد ارزش داروهای کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: داروهای کشف شده از نوع داروهای یارانه‌ای و داروهایی است که برای بیماران پیوند اعضا و برای بهبود اندام‌های پیوند خورده استفاده می‌شود و از بازارهای استان‌های سراسر کشور تهیه و در داخل محموله‌های باری صادراتی و مسافری جاسازی شده بود.

وی مطرح کرد: در این ارتباط چند متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: ایسنا

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه