اخبار داغ

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

توقیف کشتی توسط ایران؛ نمایش قدرت کشور و پاسخ به توهم انگلیسی‌ها/ انگلیس در نقش نیابتی و مزدوری برای آمریکا ظاهر شده است

توقیف کشتی توسط ایران؛ نمایش قدرت کشور و پاسخ به توهم انگلیسی‌ها/ انگلیس در نقش نیابتی و مزدوری برای آمریکا ظاهر شده است
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایران با توقیف کشتی انگلیس اراده و استقلال خود را نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه اقدام انگلیسی ها در توقیف نفتکش ایرانی در تنگه جبل الطارق یک راهزنی دریایی بود، گفت: انگلیسی ها در یک اقدام غافلگیرانه نفتکش ما را به بهانه واهی نقض تحریم ها اروپا علیه سوریه متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه این قاعده برای اعضای اتحادیه اروپا قابل اجرا است نه ایران، ادامه داد: انگلیسی ها نتوانستند ثابت کنند که نفتکش ایرانی برای سوریه ارسال می شود یا جای دیگر؛ فلذا این اقدام انگلیسی ها کمک به آمریکایی ها است؛ چرا که آنان می خواهند شکست سنگین آمریکا را در عرصه افکار عمومی و رسانه ترمیم و به سیاست های حداکثری علیه مردم ایران اسلامی کمک کنند.

,

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه اقدام غافلگیرانه انگلیس مترادف با راهزنی دریایی است، ابراز کرد: اقدام ایران بر اساس درخواست سازمان بنادر و امور دریایی بود؛ یک کشتی انگلیسی در پی حادثه آفرینی به دنبال فرار و عدم پاسخگویی بود که این کشتی متوقف و به آب های جمهوری اسلامی ایران هدایت شد تا پاسخگو باشد.

,

سردار سنایی راد عنوان کرد: اقدام جمهوری اسلامی ایران در راستای کمک به امنیت دریایی منطقه است چرا که این روحیه در بین انگلیسی ها وجود دارد که خود را موظف به رعایت قواعد نمی دانند و با روحیه تهاجمی و قلدر مأبانه می خواند در تمامی ابعاد پیش بروند.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تأکید بر اینکه نیروی دریایی سپاه برای تأمین امنیت بیشتر کشتی انگلیسی را متوقف کرد، گفت: این کشتی به منظور بررسی مشکلات و دلیل فرار از پاسخگویی جهت خطرسازی به شناورهای دیگر در اختیار مجموعه سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: توقیف کشتی انگلیس توسط ایران نمایش قدرت است تا بتواند پاسخگو توهم انگلیسی ها باشد تا شاید رویه شان را اصلاح کنند؛ امروز انگلیسی ها با نقش نیابتی و مزدوری برای آمریکا ظاهر شده اند و اقدام انگلیسی ها در انتخاب زمان برای توقیف نفتکش ایران در تنگه جبل الطارق  به جز مزدوری برای آمریکایی ها معنای دیگر ندارد.

,

سردار سنایی راد در پایان با تأکید بر اینکه ایران با توقیف کشتی انگلیس اراده و استقلال خود را نشان داد، خاطر نشان کرد: انگلیسی ها در این ماجرا از نظر حیثیتی، سیاسی و مالی ضرر می کنند، فلذا بهتر است حواسشان را جمع کنند و از آنچه که اتفاق می افتد عبرت کافی بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه