اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

برجام نقشی در تأمین امنیت کشور نداشت/ گاندو محصولی برای رونمایی از پروژه نفوذ و واقعیت‌ها بود

برجام نقشی در تأمین امنیت کشور نداشت/ گاندو محصولی برای رونمایی از پروژه نفوذ و واقعیت‌ها بود
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: برجام در تامین امنیت ما ذره‌ای نقش ندارد و چه بسا با برجام و برجام‌های دیگر جنگ به ما تحمیل می‌شد که باید با گاندوها واقعیت را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، یدالله جوانی شنبه شب در همایش بصیرتی جمعی از نخبگان فریدونکنار اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم با اشاره به پیشرفت چهل ساله اننقلاب اسلامی فرمودند “انقلاب اسلامی تنها  انقلابی است که یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر گذاشته است”.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
 
انقلاب ایران به دنبال تمدن سازی اسلامی است
 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از انقلاب‌ها در طول تاریخ به بیراهه رفته و به ضد خود و به فساد کشیده شدند که می‌توان برای نمونه به انقلاب پیامبر اسلام که پس از فوت ایشان منحرف شده و همچنین انقلاب فرانسه، آمریکا، چین و کوبا اشاره کرد که در ابتدا شعارهای خوبی داشت اما با گذشت چندسال منحرف شد.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب هدفمند است، تصریح کرد: هدف این انقلاب تمدن سازی اسلامی است که بر مبنای اسلام و آموزه‌های دینی پایه گذاری شده و البته به خاطر اهداف مقدسی که دنبال می‌کند دشمنان زیادی هم دارد.
 
جوانی با بیان اینکه در این چهل ساله کشور ما همیشه در حال جدال و درگیری با نظام سلطه بوده است گفت: شرط موفقیت جبهه حق این است که پیروان جبهه حق، صحنه را رصد کنند تا ببینیم در چه وضعیتی قرار داریم.
 
وی یادآور شد: دشمن درحال حاضر از ملت و انقلاب ما به شدت عصبانی‌تر از پیروزی انقلاب است چراکه شعارهای روزهای ابتدای انقلاب هم‌اکنون تحقق پیدا کرده و در افق، پدیداری تمدن اسلامی امری ممکن شده است.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رویارویی ما با دشمنان در بالاترین سطح خود در جریان است افزود: جبهه انقلاب اسلامی با جبهه سلطه در تمامی زمینه‌ها به غیر از عرصه نظامی درگیر است.
 
جوانی ادامه داد: درحالی که قبل از انقلاب کشور ایران تو سری خور کشورهای دیگر بود و هر از چندگاهی بخشی از خاک این مملکت از دست می‌رفت اما هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران به خاطر عظمت این ملت، اقتدار این ملت و دست بزنی که این ملت پیدا کرده به نقطه‌ای رسیده که دشمنان جرات شلیک یک گلوله را ندارند.
 
وی با بیان اینکه کشور ایران دارای قدرت دفاعی بالا است، اظهار کرد: قدرت معنوی، یاری خدا و توان دفاعی بالا دشمنان را نسبت به جمهوری اسلامی به وحشت انداخته است.
 
دشمن درحال رویارویی اقتصادی، روانی و امنیتی با جمهوری اسلامی است
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن در سه زمینه درحال فشار به کشور ما است، خاطرنشان کرد: این فشارها شکست مقاومت چهل ساله و متوقف کردن حرکت ملت ایران را نشانه رفته است.
 
جوانی تصریح کرد: جنگ اقتصادی، جنگ نرم و عملیات روانی و فشار عملی برای اخلال در کشور با پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب سه زمینه‌ای است که دشمن درحال رویارویی با کشور ما است.
 
وی یادآور شد: دشمن هر کاری بتواند انجام می‌دهد تا تمدن‌سازی اسلامی صورت نگیرد و اسلام پیاده نشود.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: در جنگ اقتصادی هدف آمریکا فروریختن اقتصاد ایران، ورشکستگی بانک‌ها موسسات، تعطیلی کارخانه‌ها و در تنگنا قرار دادن معیشت مردم است.
 
جوانی با بیان اینکه اوج فشار اقتصادی دشمن در سال ۹۷ بوده است، گفت: با پشت سر گذاشتن این فشارها نشانه‌هایی درحال ظاهر شدن است که می‌توانیم بگوییم که تحریم‌ها و جنگ اقتصادی برای ما برکت را به همراه داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس موجب قدرت دفاعی و نظامی ما شده است، اظهار کرد: همانگونه که پس از دفاع مقدس توانستیم به قدرت نظامی و دفاعی برتر منطقه تبدیل شویم، با گذار از این جنگ اقتصادی می توانیم در این زمینه هم توانمند شویم.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بنابر یک اتفاق نظر، وابستگی ایران به منابع نفتی در حال کاهش، صادرات در حال افزایش و واردات در حال کاهش است که این امر نشان از شکوفایی اقتصادی است.
 
جوانی ایران را با ثبات‌ترین کشور در منطقه دانست و تصریح کرد: اینکه هر از چندگاهی برخی از مناطق کشور با اقدامات تروریستی یا خرابکارانه مواجه می‌شود بخش کوچکی از اقداماتی است که دشمن به دنبال آن بود؛ حجم کارهایی که تدارک می‌بینند و آنچیزی که انجام می‌دهند تفاوت بسیاری دارد و این امر نشان دهنده تلاش حافظان امنیت است که دشمنان را ناامید کرده است.
 
وی افزود: همه باید بدانند که جمهوری اسلامی در این سال‌ها با کار، تلاش، هوشمندی و شهدای گرانقدر مدافع حرم توطئه های دشمن را خنثی کرده است و در دو حوزه اقتصادی و اخلال امنیتی موفق است.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در زمینه جنگ نرم دچار عقب ماندگی و ضعف هستیم گفت: در جنگ روانی دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی، بدبین سازی و بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به جریان انقلاب، مسئولان، دولتمردان، حاکمیت دینی  و حکومت اسلامی است.
 
جوانی عنوان کرد: این جنگ روانی با ابزارهای مختلفی همچون ماهواره‌ها، رسانه و فضای مجازی به دنبال جداسازی ملت ایران از حرکت انقلاب و ولایت است که با تصویرسازی غلط ذهن جوانان را در حصار تبلیغاتی قرار داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه در جنگ نرم هیچ چیز دیده نمی‌شود و مشخص نیست، خاطرنشان کرد: نیروهای انقلاب باید در جنگ نرم هوشیاری بیشتری داشته باشند و صیانت از انقلاب به مراتب هوشمندی بیشتری را می‌طلبد.
 
ایران درحال حرکت رو به جلو و پیشرفت‌های چشمگیر است
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: به فرموده رهبری ” اصلی‌ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است” چراکه دشمن تمام تمرکز خود را در جنگ نرم برای ایجاد ناامیدی گذاشته است.
 
جوانی ادامه داد: جمهوری اسلامی درحال حرکت رو به جلو، برداشتن موانع و موفقیت‌های بزرگی است اما دشمن با اقداماتی در حال سیاه‌نمایی وضعیت موجود ایران به نفع خودش است.
 
وی یادآور شد: دشمن برای اینکه نگران از افول و فروریختن خود است کشور ما را تحریم می کند تا برنامه موشکی و نفوذ ایران را متوقف کند و با تحریم قصد دارد عزت و افتخار را از ما بگیرد.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی در اوج فشارهای اقتصادی به دنبال ایجاد دو قطبی موشک و پوشک بودند گفت: توان موشکی موجب امنیت، آینده و پیشرفت است وهیچ منافاتی با مسائل معیشتی ندارد.
 
گاندو از پدیده نفوذ دشمن و واقعیت‌ها رونمایی کرد
 
جوانی با اشاره به سریال گاندو و هیاهوی به وجود آمده توسط برخی افراد علیه این سریال تلویزیونی گفت: افرادی این هیاهو را به وجود آوردند که در زمان توصیه‌های رهبری نسبت به مسئله نفوذ بی‌اعتنایی کردند.
 
وی اظهار کرد: سریال گاندو با استناد به یک پرونده واقعی از پدیده نفوذ و آزادگی دشمنان رونمایی کرد و درحالی که مسئولان امر باید به بی‌دقتی خود اذعان می‌کردند اما متاسفانه اصل این واقع نمایی را زیر سوال بردند.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران با انتقاد از علی مطهری که این سریال را توهم و تخیل اعلام کرد عنوان داشت: آقایان باید به این نکته توجه کنند که چگونه ممکن است که آمریکایی‌ها برای یک جاسوس خیالی مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پرداخت می‌کنند تا او را آزاد کنند.
 
جوانی ادامه داد: باید با گاندوها واقع نمایی کرد و نسل جوان ما باید با واقعیت‌ها آشنا شوند چراکه تحلیل غلط ما را به بیراهه می‌کشاند.
 
وی فشار بر صدا و سیما و قطع بودجه آن به خاطر پخش یک سریال را از سوی دولت عجیب اعلام کرد و یادآور شد: درحالی که گاندو یک گامی برای آشناسازی ملت ایران با واقعیت‌هایی مانند نفوذ بود اما برخی از آقایان این موضوع را برنتابیدند.
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: صدا و سیما با پخش این سریال دوباره یادآوری کرد که جرات نکردن دشمن برای حمله به ایران به خاطر اقتدار دفاعی، نظامی و نفوذ در منطقه است که این امر برای برخی افراد سنگین است چراکه آقایان به دنبال این هستند که برجام را عامل امنیت معرفی کنند.
 
جوانی اظهار کرد: برجام در تامین امنیت ما ذره‌ای نقش ندارد و چه بسا با برجام و برجام‌های دیگر جنگ به ما تحمیل می‌شد که باید با گاندوها واقعیت را بیان کرد.

انتهای پیام/
,
, انقلاب ایران به دنبال تمدن سازی اسلامی است , انقلاب ایران به دنبال تمدن سازی اسلامی است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمن درحال رویارویی اقتصادی، روانی و امنیتی با جمهوری اسلامی است , دشمن درحال رویارویی اقتصادی، روانی و امنیتی با جمهوری اسلامی است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ایران درحال حرکت رو به جلو و پیشرفت‌های چشمگیر است, ایران درحال حرکت رو به جلو و پیشرفت‌های چشمگیر است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, گاندو از پدیده نفوذ دشمن و واقعیت‌ها رونمایی کرد , گاندو از پدیده نفوذ دشمن و واقعیت‌ها رونمایی کرد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه