اخبار داغ

خواهرزاده مسیح علی‌نژاد:

تمام روزهای هفته متعلق به دختران با حجاب است

تمام روزهای هفته متعلق به دختران با حجاب است
خواهر زاده مسیح علی‌نژاد گفت: دختران انقلابی آن‌قدر قوی عمل می‌کنند که تمام ایام هفته را مختص به خود می‌دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینا علی‌نژاد در گفت‌وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: دشمن آن‌قدر ضعیف است که در طول هفته فقط یک روز را برای خود نام‌گذاری کند، اما دختران انقلابی آن‌قدر قوی عمل می‌کنند که تمام ایام هفته را مختص به خود می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
خواهر زاده مسیح علی‌نژاد گفت: انقلاب اسلامی با اراده تمام زنان و مردان ایرانی آغاز شد و امروز با حمایت بانوان، انقلاب روزبه‌روز شکوفا می‌شود؛ دختران اصفهان همانند بانوان ایران اسلامی با رضایت و معصومیت قلب‌های خود برنامه‌های عفاف و حجاب را باشکوه برگزار کردند.
,
 
,
وی افزود: استان اصفهان مهد جوانانی همچنان کاظمی است که در صف اول مقابل با متجاوزان حضور داشت؛ مهد جوانانی همچون حججی که برای ناموس، وطن و نظامشان سر می‌دهد، مهد جوانانی همچون خرازی است که اگر یک دستشان قطع شود بازهم بر سختی‌ها و مشکلات غلبه می‌کنند.
,
 
,
علی‌نژاد اضافه کرد: اصفهان دخترانی از جنس زینب کمایی دارد که مؤمنان و عالمانه تاج‌های سرو این خاک را با خون‌های خود آبیاری می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند هر شاخصه شکسته و میوه پوسیده‌ای رسالت ایران و ایرانی را هدف‌گیرند؛ ما ایرانی هستیم و شعار ما مقاومت تا پیروزی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه