اخبار داغ

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در اراک

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در اراک
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای طرح‌های گسترده مبارزه با احتکار کالا، اطلاعاتی در خصوص احتکار شکر در اراک به دست آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

خلجی اظهار کرد: در عملیات مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان و در بازرسی از یک انبار واحد صنفی در شهرستان اراک ۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

,

وی در پایان با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه‌شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی موردنیاز مردم، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام‌های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه