اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال قزوین خبرداد:

ارائه خدمات فقط با کارت ملی هوشمند/ کارتهای ملی قدیمی بی اعتبارند!

ارائه خدمات فقط با کارت ملی هوشمند/ کارتهای ملی قدیمی بی اعتبارند!
مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: پس از تمدید دو مرحله اعتبار کارت‌های قدیم؛ از فروردین سال ۹۸ تمامی کارت‌های نمونه قدیم از درجه اعتبار ساقط شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن وفایی در گفت‌وگو با  شاخص، درباره آخرین اخبار کارت ملی هوشمند اظهار کرد: پس از تمدید دو مرحله اعتبار کارت‌های قدیم؛ از فروردین سال ۹۸ تمامی کارت‌های نمونه قدیم از درجه اعتبار ساقط شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: برای دریافت کارت هوشمند ملی مهلتی تعیین نشده است اما اعتبار کارت‌های ملی قدیمی (کارت کاغذی) به اتمام رسیده و دستگاه‌های اجرایی با ارئه کارت هوشمند ملی خدمات ارائه می‌دهند.

,

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین بیان کرد: کسانی که تاکنون نسبت به درخواست صدور کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و پست، نسبت به ارائه درخواست اقدام کرده و رسید آن را که در آن کد رهگیری درج شده را دریافت کنند.

,

وفایی ادامه داد: متقاضایان تا دریافت کارت با ارائه همان کد رهگیری می‌توانند خدمات خود را از دستگاه‌های اجرایی دریافت نمایند.

,

این مسئول گفت: استان قزوین یک میلیون و ۳ هزار و ۲۱۰ نفر جمعیت بالای ۱۵سال دارد که تا کنون ۸۳۷ هزار و ۸۴۶ نفر برای درخواست کارت هوشمند ملی اقدام و تعداد ۱۶۵هزار و ۳۶۴ نفر هنوز نسبت به ارائه درخواست کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند به طوری‌که ۵۲/۸۳ درصد کار انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه