اخبار داغ

نخستین گروه زائران هرمزگانی عازم سرزمین وحی شدند/ جوان ترین زائر بانوی 18 ساله است

نخستین گروه زائران هرمزگانی عازم سرزمین وحی شدند/ جوان ترین زائر بانوی 18 ساله است
صبح امروز گروهی از زائران حج تمتع هرمزگان شامل ۲۳۵ نفر در قالب سه کاروان ساعت 9 و 35 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس عازم سرزمین وحی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حج، عبادتی مخصوص است که به منظور اطاعت و تقرب خداوند در مکانی مقدس به نام مکه انجام می شود و بر هر زن و مرد مسلمانی که شرایط آن را داشته باشد امری واجب به شمار می رود ودارای اهمیت و ارزش بسیار مهم در دین مبین اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حج تمتع، یکی از مهم‌ترین فروع دین اسلام است که مسلمانان با داشتن شرایطی مکلفند در دهه اول ماه ذی‌الحجه به مسجد الحرام در شهر مکه در عربستان رفته و مجموعه‌ای از اعمال نیایشی را به‌جا آورند.

,

هر ساله با فرا رسیده ماه ذی الحجه گروه گروه از دل شیفتگان حق راهی سرزمسن وحی می شوند و تا خود را برای انجام اعمال واجب حج به سرزمین عربستان برساننند.

,

صبح امروز گروهی از زائران حج تمتع هرمزگان شامل ۲۳۵ نفر  در قالب سه کاروان ساعت 9 و 35 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس عازم سرزمین وحی شدند.

,

به گفته جانشنین مدیریت حج و زیارت هرمزگان دومین گروه حاجیان هرمزگان نیز فردا دوشنبه ۳۱ تیرماه با دو پرواز از فرودگاه بندرعباس به خانه خدا مشرف می‌شوند.

,

وی عنوان کرد: در سال جاری هزار و 250 زائر در قالب 9 کاروان و پنج پرواز به جح تمع عازم می شوند و به مدت 32 روز در مکه و مدینه مناسک حج را به جا می آورند و 29 ، 30 مرداد ماه به هرمزگان باز می گردد.

,

گفتنی است جوان ترین زائر سال جاری بانوی 18 ساله و مسن ترین آن یک مرد 90 ساله است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه