اخبار داغ

سردار سنایی‌راد در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب:

جمهوری اسلامی ایران مانع اصلی ناکامی معامله نحس قرن بود

جمهوری اسلامی ایران مانع اصلی ناکامی معامله نحس قرن بود
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مانع اصلی ناکامی طرح نحس معامله نحس قرن جمهوری اسلامی ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی‌راد صبح امروز یکشنبه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کرمانشاه اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی مطرح شد که برخی‌ها با کج‌فهمی در درون نظام مدعی بودند که چاره‌ای جز نرمال شدن نظام نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام دوم انقلاب, گام دوم انقلاب,

وی با بیان اینکه این سند بر تداوم انقلاب بعد از چهل سال تاکید دارد، افزود: امروز می‌بینیم که نظام استکبار برای متوقف کردن ایران اسلامی ناچار به تقابل علنی و استفاده از قدرت عریان شده است و آمریکا رسماً صف‌آرایی کرده و البته قدرت جنگ علیه ایران را ندارد که اگر داشت تا به حال حمله کرده بود.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: در این شرایط می‌خواستند با دوگانه جنگ و صلح از ایجاد هراس بیشتر برای تسلیم ایران استفاده کنند و آنچه این راهبرد آنها را متوقف کرد توان برآمده از انقلاب است.

,

سردار سنایی راد انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی را پاسخی بر تصور غلط آمریکایی‌ها در مورد ادعای فتوشاپ بودن قدرت موشکی ایران دانست و گفت: این کار به آنها نشان داد که ما هم اراده و هم امکان اقدام داریم و البته همین موضوع هم موجب شد تا آنها از رویه غلط اعزام تجهیزات نظامی و لفاظی‌های تنش‌زا به سمت التماس برای مذاکره روی آورند.

,

وی تصریح کرد: آنچه موجب شد که این روند با این سیلی محکم ایران تغییر کند البته برآمده از توان انقلاب بود.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بیان داشت: این بیانیه در شرایطی مطرح شد تا پیام بلند تدوام انقلاب و نظام انقلابی باشد و واگویه این واقعیت است که شجاعانه انقلاب کردیم و پای آرمان‌های آن ایستادیم و امروز و فردا هم حافظ آرمانها هستیم و آنها را تداوم می‌دهیم.

, تدوام, واگویه, آرمانها,

سردار سنایی راد یکی از آرمانهای انقلاب را دفاع از مظلومین به ویژه فلسطینی‌ها برشمرد و معامله قرن را اشتباه راهبردی ترامپ برای واگذاری قدس به صهیونیست‌ها بیان کرد و گفت: مانع اصلی ناکامی این طرح نحس جمهوری اسلامی ایران بود.

, آرمانهای,

وی با اشاره به اینکه انقلاب پنج گام اساسی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن‌سازی اسلامی دارد، افزود: ما اکنون در مرحله دولت اسلامی مشتمل بر مجموعه کارگزاران نظام اعم از مجلس، دولت، قوه قضائیه و… دچار چالش شده‌ایم و دشمن منتظر است تا نسل اولیه انقلاب کار را واگذار کنند و البته باید نسل جدید که امید رهبر انقلاب است را جایگزین کنیم.

, قضائیه,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به فرسایش سرمایه‌های اجتماعی قبل از دور بیانیه کام دوم انقلاب خاطرنشان کررد: این سند خنثی کننده راهبرد دشمن بود که در تصور خود راهبرد ایجاد شکاف درون نظام را پی‌ریزی می‌کردند.

, کررد,

سردار سنایی راد سند فوق را پشتوانه تقویت سرمایه‌های اجتماعی نظام بیان کرد و گفت: تصویرسازی غلط و منفی از دستاوردهای نظام رویه دشمن شده و باید آن‌را شکست.

,

وی تصریح کرد: امروز دشمن با سه نوع فشار عملی، اقتصادی و روانی دنبال این است که بر نقاط قوت سایه بیفکند و برخی ضعف‌ها را بزرگنمایی کند تا حس ناامیدی و بی‌اعتمادی را با هدف ناکارآمد جلوه دادن نظام در جامعه تزریق کند.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بیان داشت: ما از همان روزهای اول انقلاب تا امروز که پشت دروازه‌های قدس هستیم پیروزی‌های بزرگی داشتیم.

,

این مسئول بیان داشت: نه تنها در داخل ظرفیت‌های بزرگی داریم بلکه ظرفیت‌های برون مرزی از افغانستان تا ساحل مدیترانه ما تعیین کننده است، البته این روند مطلوب آنها نیست، اما می‌تواند راهبردهای آنها را با شکست مواجه کند.

,

سردار سنایی اظهار داشت: آنها فکر می‌کردند که دومینوی جنگی که در سوریه به راه انداختند با رگیر کردن عراق و لبنان نهایتاً به ایران می‌رسد که نرسید.

, رگیر,

وی با بیان اینکه نباید ضعف‌های غرب مسکوت گذاشته شود، افزود: دنیای غرب به بن بست خورده و فروپاشی اروپا و آمریکا اتفاق افتاده و آنها نمی‌توانند مانع از ادامه این روند شوند.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بیان داشت: دشمن در سالهای ۹۶ و ۹۷ در حال ایجاد چالش برای برنامه اصلی در سال ۹۸ با هراس از جنگ بودند اما کارشان به جایی کشید که برای مذاکره التماس می‌کنند.

, سالهای,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه