اخبار داغ

گرمای هوا و سرمایش ضعیف/ گلایه بیماران سراوانی از خرابی کولر ها در مراکز بهداشتی

گرمای هوا و سرمایش ضعیف/ گلایه بیماران سراوانی از خرابی کولر ها در مراکز بهداشتی
نبود امکانات و تجهیزات از دلایل عمده نارضایتی بیماران از مراکز جامع سلامت شهری در سراوان است که موجب شده بیماران و همراهان آنان به وضعیت این مراکز در زمینه نبود وسایل سرمایشی مناسب مانند کولر اعتراض داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، خرابی سیستم سرمایشی در برخی از سالن های انتظار مراکز خدمات جامع سلامت شهری سراوان این روزها با توجه به گرمای طاقت فرسای هوا در این شهرستان زمینه نارضایتی بیماران و همراهان آنها را به دنبال داشته به گونه ای که شماری از آنان در پی تماس با این پایگاه خبری خواهان رسیدگی به اوضاع شدند.
 
به گفته این شهروندان، در هفته های اخیر علیرغم گرمای هوا وضعیت سیستم سرمایشی این مراکز خراب بوده و پیگیری‌هایشان با مسئولان مربوطه نیز نتیجه مطلوبی برای رفع این مشکل نداشته است.
 
به گفته یکی از شهروندان در چند روز اخیر به علت گرما و نبود سیستم سرمایشی در سالن انتظار وضعیت دو بیمار که به یکی از این مراکز جامع سلامت مراجعه کرده بودند حاد تر شد، در همین راستا از مسئولین مربوطه انتظار داریم تا جهت رفاه حال شهروندان سیستم سرمایشی را در سالن های انتظار با توجه به گرمای این منطقه، راه اندازی کنند.
 
بزرگزاده، رئیس مرکز بهداشت سراوان در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار عصرهامون از رفع معضل سیستم گرمایشی در مراکز بهداشتی این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به گرمای هوا در شهرستان رسیدگی به سیستم سرمایشی مراکز بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه سه سیستم سرمایشی (کولر) به مرکز بهداشتی شماره سه این شهرستان جهت رفع مضل گرما نصب شده است، ادامه داد: رسیدگی به مشکلات بیماران همواره در دستور کار قرار دارد به گونه ای که از ابتدای سال تاکنون اعتبارات خاصی بدین منظور اختصاص یافته است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, عصرهامون, و,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه