اخبار داغ

معاون سازمان صنعت زنجان خبرداد؛

کاهش مشکلات تامین و توزیع لاستیک در زنجان

کاهش مشکلات تامین و توزیع لاستیک در زنجان
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:مشکلات تامین و توزیع لاستیک خودروهای سبک و سنگین در استان زنجان به نحو مطلوبی کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هماهنگی و نظارت در تامین کالاهای اساسی بر اساس مصوبات ستاد تنظیم کشور انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تامین و توزیع مطلوب لاستیک برای خودروهای سنگین به ویژه مسافری و خودروهای سبک در زنجان، خاطرنشان کرد: مشکلات تامین و توزیع لاستیک به نحو مطلوبی کاهش یافته است.

,

این مسئول با اشاره به به روز رسانی کالاها و خدمات به ویژه رستوران های داخل شهر،افزود: پس از آنکه ثباتی در قیمت نهایی رستوان ها شاهد هستیم،موضوع نرخ گذاری رستوران ها انجام شده و اعلام می شود.

,

بیشتر بخوانید

, بیشتر بخوانید, ,
  • توزیع بیش از 3800 جفت لاستیک درناوگان حمل و نقل جاده ای زنجان

  • ,

    توزیع بیش از 3800 جفت لاستیک درناوگان حمل و نقل جاده ای زنجان

    , توزیع بیش از 3800 جفت لاستیک درناوگان حمل و نقل جاده ای زنجان,
  • قبول داریم بخش حمل و نقل تحت فشار است

  • ,

    قبول داریم بخش حمل و نقل تحت فشار است

    , قبول داریم بخش حمل و نقل تحت فشار است,

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ادامه نظارت و رسیدگی به شکایات همشهریان به ویژه مسافران،گفت: شکایاتی که از طریق سامانه 124 در اختیار ما قرار می گیرد، در همان روز رسیدگی می شود.

    ,

    مسلمی با اشاره به اجرای گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی زنجان، یادآور شد:این گشت های مشترک با همکاری اتاق اصناف به منظور سرکشی به رستوران های بین راهی در تابستان ادامه دارد.

    ,

    به گزارش موج رسا،روند توزیع لاستیک برای خودروهای برون شهری اعم از مسافربری و حمل کالا در زنجان جریان دارد و این مهم بر اساس کارکرد و پایش خودروها انجام می شود.

    , .,

    همچنین سال گذشته 13 هزار و 469 حلقه لاستیک برای 6 هزار و 734 خودرو اعم از اتوبوس، تانکر، کامیون کشنده، انواع کامیون های چوبی، فلزی، کمپرسی، تریلر و خاور که به صورت قانونی فعالیت می کنند توزیع شد
    از این تعداد 11 هزار و 621 حلقه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و یکهزار و 848 حلقه نیز توسط انجمن صنفی رانندگان توزیع شده است

    , ,
    , ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه