اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد؛

گردش 277 هزار پرونده کیفری و مدنی در دستگاه قضایی استان زنجان

گردش 277 هزار پرونده کیفری و مدنی در دستگاه قضایی استان زنجان
رئیس کل دادگستری استان زنجان از گردش 277 هزار پرونده امور کیفری و مدنی در دستگاه قضایی استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جلسه بررسی عملکرد کمیسیون رفع تداخلات اراضی با اشاره به گزارش مدیر جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: اینکه در راستای عملکرد و اقدامات این کمیسیون جزء سه استان برتر در کشور هستیم ارزشمند است اما برای رسیدن به اهداف بالاتر  باید تلاش مضاعت انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان تفاوتهای شاخص استان زنجان با سایر استانها در حوزه کشاورزی تصریح کرد: بنا به اعلام جهاد کشاورزی استان 31 در صد جمعیت استان در امر کشاورزی فعالیت می کنند که این معدل در کشور 18 درصد می باشد و این معدل بسیار خوبی برای استان  می باشد.

,

رئیس شورای قضایی استان زنجان از گردش تعداد 277 هزار پرونده در امور کیفری و مدنی در دستگاه قضایی استان خبر داد و گفت: از این تعداد پرونده بخشی بطور مستقیم و بخشی بطور غیر مستقیم به حوزه زمین مربوط می شود.

,

صادقی نیارکی همکاری و همراهی کلیه دستگاهها برای پیشبرد کارها و حل مشکلات در حوزه اراضی را امری ضروری بیان کرد و خواستار مشارکت و تلاش مضاعف برای تعیین تکلیف پرونده ها و مشکلات  موجود کمیسیون رفع تداخلات شد.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر آسیب‎شناسی و علت‎یابی در  خصوص کند بودن پیشرفت در کارها در حوزه  اراضی تأکید و خاطرنشان کرد: چرا این قدر پرونده بلا تکلیف در حوزه اراضی  در استان وجود دارد؟ برای حل  این مشکل نیاز به  برنامه ریزی و اقدامات  بر اساس سند تحول هستیم.

,

وی عنوان کرد: خروجی مثبت و تسریع در اقدامات به کار جمعی بستگی دارد  لذا در صورتی که برخی دستگاهها به وظایف خود عمل نکنند تلاش سایر  سازمانها به ثمر نخواهد نشست.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه