اخبار داغ

دانشجویان دانشگاه آزاد؛

اجازه نمی‎دهیم دانشگاه آزاد حیاط خلوت جریانات سیاسی شود

اجازه نمی‎دهیم دانشگاه آزاد حیاط خلوت جریانات سیاسی شود
اکنون که دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی و بعد از سال ها حیاط خلوت بودن برای جریان سیاسی خاص به دست افرادی دلسوز و امانت دار نسبت به علم و پژوهش و ارزش های انقلاب اداره می شود، عده ای در صدد حاشیه سازی برای این نهاد علمی و فرهنگی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، شورای راهبری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای در خصوص خبرسازی برای تغییر ریاست دانشگاه آزاد آورده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

متاسفانه در روزهای اخیر جریان خبرسازی و شایعه پراکنی حول دانشگاه آزاد اسلامی به راه افتاده که لازم است شورای راهبری بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نکاتی را حول این موضوع روشن نماید که به شرح زیر می باشند:

,

نخست آنکه برخی رسانه های استان به اعتماد عمومی نسبت به خود پایبند نبوده و کمافی السابق اقدام به انتشار اخبار کذب و بدون سند نمودند و نشان دادند که قابل اعتماد نبوده و تطمیع پذیرند. امید است این رسانه ها که اصول اخلاقی خبر رسانی را در شایعه سازی  زیر پا گذاشتند و به زعم خود برای دانشگاه آزاد استان اقدام به مدیر تراشی نمودند ضمن تکذیب اخبار منتشره از مردم فهیم استان و بخصوص دانشجویان این دانشگاه عذرخواهی کنند.

,

 اکنون که دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی و بعد از سال ها حیاط خلوت بودن برای جریان سیاسی خاص به دست افرادی دلسوز و امانت دار نسبت به علم و پژوهش و ارزش های انقلاب اداره می شود، عده ای در صدد حاشیه سازی برای این نهاد علمی و فرهنگی هستند. اینان به شایعه پراکنی بسنده نکرده و حتی اقدام به تخریب ریاست محترم و خدوم فعلی  دانشگاه آزاد واحد استانی نموده اند،که در راستای مخالفان رویکرد جدید دانشگاه و منافع برخی افراد و جریانات خواهد بود.

,

شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مترصد پشت پرده های این جریانات سودجو بوده و اطلاع دقیقی از نحوه عملکرد دوسه طیف تخریبی به طور هم زمان هماهنگ شده و بعضا ناهماهنگ دارد که هرکدام درصدد هستند تا این دانشگاه را به عرصه گروهی و جناحی و تبدیل نمایند. لذا اخطار می کنیم که در صورت ادامه این روند، روی حقیقی این افراد را برای همگان نشان خواهیم داد.

,

شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان  کهگیلویه و بویراحمد علی رغم نقدهای شدید به معدود معاونت هاو روسای  مراکز آموزشی وابسته به این دانشگاه، تغییر در جایگاه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در برهه کنونی را صرفا مخرب دانشگاه و روند روبه بهبود آن  خصوصا در عرصه های فرهنگی ،علمی،آموزشی و …دانسته و مخالف هر نوع سیاسی کاری و اعمال نفوذ در فضای مدیریتی دانشگاه می باشیم.

,

در شرایط کنونی تغییر مدیریت نه تنها کمکی به دانشگاه نمی کند بلکه شرایط جدید ایجاد شده و تحولات مثبت و روبه رشد دانشگاه را دچار اختلال جدی نموده و نوسانات زیرساختی دانشگاه در پذیرش دانشجو و توسعه رشته ها، مسائل مالی و خاصه اعتماد عمومی به ثبات پذیری دانشگاه را نیز شدیدا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

,

لذا از رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی جناب اقای دکتر ولایتی و همچنین ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر طهرانچی تقاضا داریم اولا به ثبات مدیریت در دانشگاه آزاد استان و حل مسائل کلان آن خصوصا در توسعه رشته های تحصیلی و امورات عمومی با ریاست دانشگاه همکاری شود و ثانیا اجازه ندهند به هر دلیلی این چنین در فضای رسانه ای و داخلی افراد دیگری برای دانشگاه آن هم در رسانه ها مدیر تعیین کنند و یا پیشنهاد نمایند.

,

بدیهی است سسیتم ارزیابی دانشگاه در این خصوص کافی بوده و عندالزوم بسیج دانشجویی و دیگر تشکل ها در این خصوص نیز همکاری خواهند داشت .

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه