اخبار داغ

کارشناس فضای مجازی:

تحریم صداوسیما در تضاد کامل با شعار تدبیر دولت است

تحریم صداوسیما در تضاد کامل با شعار تدبیر دولت است
کارشناس فضای مجازی گفت: تحریم صداوسیما با شعار تدبیر دولت در تضاد است زیرا مردم به دولتی امید دارند که خود پرچم‌دار مبارزه با پدیده شوم نفوذ و مقابله با اقدامات جاسوسانی باشد که امنیت جانی و مالی مردم را هدف قرار داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر صفر شدن بودجه صداوسیما توسط دولت اظهار داشت: این اولین بار است که یک‌نهاد حاکمیتی توسط دولت تحریم می‌شود، با این اقدام شبهه تقابل میان دولت و نهادهای حاکمیتی تقویت‌شده که با شعار تدبیر دولت همخوانی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , سفیر افلاک، ,

 

,

وی افزود: بیش از آنکه صداوسیما محتاج بودجه دولت باشد، این دولت است که برای ارائه گزارش به مردم و راضی نگه‌داشتن آنان و نیز مقابله با فضای یأس و ناامیدی حاکم بر جامعه به «آنتن» صداوسیما احتیاج دارد.

,

 

,

کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: اقدام مزبور با شعار امید دولت نیز در تضاد است زیرا مردم به دولتی امید دارند که خود پرچم‌دار مبارزه با پدیده شوم نفوذ و مقابله با اقدامات جاسوسانی باشد که امنیت جانی و مالی مردم را هدف قرار داده‌اند.

,

 

,

وی تحریم صداوسیما را آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و گفت: در صورت تحقق یافتن چنین اقدامی مردم در مورد ارتباط دولت با جاسوسان نفوذی چه فکری خواهند کرد؟! آیا برخورد دولت با صداوسیما به خاطر پخش یک سریال ضد جاسوسی، این شبهه را برای مردم به وجود نمی‌آورد که دولت از دستگیری و اعلام خبر برخورد با جاسوسان، مضطرب و نگران است؟!

,

 

,

حسنی بیان کرد: امیدواریم دولت از عمل به چنین اقدام نادرستی علیه صداوسیما خودداری کرده و به شعار اصلی خود یعنی تدبیر و امید، جامه عمل بپوشاند چراکه تحریم صداوسیما در تضاد کامل با چنین شعاری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه