اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسئولان از انتقادات سازنده ائمه جمعه استقبال کنند

مسئولان از انتقادات سازنده ائمه جمعه استقبال کنند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان از انتقادات سازنده ائمه جمعه استقبال کنند تا اشکالات کار بر طرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: 40 سال است که نماز جمعه، این فریضه بزرگ الهی در ایران شکل‌گرفته است و نگاهی به کارکرد نماز جمعه در این 40 سال گذشته گواه بر این است که این فریضه یک پایگاه برای دین و انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

وی با برشمردن عواملی که باعث عظمت انقلاب اسلامی‌شده است افزود: تفکر ناب اسلامی مهم‌ترین سرمایه انقلاب است و پایه‌گذاری انقلاب بر اساس این تفکر بوده است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه هدف از پایه‌گذاری انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی دین در زندگی مردم بوده است تصریح کرد: امروزه به فضل الهی ازاین‌جهت توفیقات فراوانی به‌دست‌آمده که از امتیازات انقلاب اسلامی است.

,

وی به عظمت انقلاب اسلامی در مسئله ولایت‌فقیه و رهبری اشاره کرد و گفت: در این 40 سال مدیریت این انقلاب بر عهده دو رهبر آگاه، متعهد، بسیجی و مجتهد بوده است و امامت آن‌ها مانند خورشید درخشان در این انقلاب درخشید، چه امام خمینی(ره) که پایه‌گذار بود چه  مقام معظم رهبری  که از معجزات انقلاب هستند و این کشتی را بایستی به ساحل امن هدایت کند.

,

میرعمادی مردم را یکی دیگر از عوامل عظمت انقلاب اسلامی ایران خواند و بیان کرد: این مردم با بصیرت و انقلابی پا به‌پای این انقلاب ایستادند و باگذشت و فداکاری، در همه امور پیشتاز و هوشیار هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: مقاومت مردم ایران ستودنی است، در طول تاریخ هیچ ملتی مانند ایرانیان، با بصیرت و روحیه مقاومت درراه رسیدن به اهدافشان تلاش نکردند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: احیای قرآن یکی دیگر از عوامل عظمت انقلاب اسلامی است، بااینکه قبل از انقلاب ما متهم بودیم که قرآن در میان شیعیان مظلوم است و جایگاهی ندارد ولی امروز قاریان و حافظان ایرانی در دنیا حرف برای گفتن دارند.

,

وی با اشاره به احیای سنت رسول‌الله در دوران 40 ساله انقلاب افزود: نماز جمعه از سنت‌های پایه‌گذاری شده توسط حضرت محمد(ص) برای تحکیم پایه‌های اسلام است که با پیروزی انقلاب اسلامی این امر مهم یک‌بار دیگر در جامعه اسلامی احیا شد.

,

میرعمادی عنوان کرد: نماز جمعه از شئون حکومت و ولایت است و تنها یک فریضه فردی، اجتماعی و معنوی نیست بلکه یک فریضه عبادی و سیاسی است به همین جهت در طول تاریخ مستکبران تحمل آن را نداشتند.

,

وی بیان کرد: نماز جمعه میثاق با ولایت، رابطه بین مردم و حاکمیت، محل امیدبخشی به مردم، کانون اجتماع انسان‌های مقدس و مخلص است؛ هدف اصلی از برپایی نماز جمعه زنده شدن یاد خدا در دل‌ها است، این نماز جمعه‌ها یادگار امام خمینی(ره) است و همین پایگاه عظیم، شهدایی را تقدیم انقلاب کرد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این حادثه برای سالیان سال برای متفکران آمریکایی جای عبرت دارد؛ از مسئولان انتظار داریم که در نماز جمعه شرکت کنند، حضور مسئولان در نماز جمعه باعث تقویت ارتباط  آن‌ها با مردم، بالا بردن حاکمیت اسلامی و تقویت معنویت می‌شود.

,

وی به برگزاری طرح‌های میز خدمت و شمیم خدمت در پایگاه‌های نماز جمعه اشاره کرد و با انتقاد از برخی از مسئولان که در هنگام اجرایی این طرح‌ها در جایگاه حضور ندارند خاطرنشان کرد: از مسئولان توقع داریم که از انتقادات سازنده ائمه جمعه استقبال کنند تا اشکالات کار بر طرف شود؛ هر خدمتی که به نماز جمعه شود خدمت به انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه