اخبار داغ

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین: حرکت روبه‌جلوی انقلاب اسلامی ایران نباید متوقف شود

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین: حرکت روبه‌جلوی انقلاب اسلامی ایران نباید متوقف شود
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین رمز تداوم انقلاب به ولایت مداری و شهادت‌طلبی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نباید از حرکت باز ایستد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سالار آبنوش عصر امروز در یادواره سه شهید گمنام تیپ 12 قاﺋم (عج) استان سمنان که در ستاد این فرماندهی برگزار شد اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز از هر زمان دیگری ضروری‌تر و مهم‌تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی رمز پیروزی انقلاب و نظام را در ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی عنوان کرد و گفت: باید مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم؛ چراکه لحظات ای غفلت می‌تواند این انقلاب را با دستاوردها و موفقیت‌های 40 ساله‌اش با شکست روبه‌رو کند.

,

معاون سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز باید نظام و انقلاب و حفظ و حراست از آن اولویت نخست ما باشد تصریح کرد: حرکت روبه‌جلوی انقلاب نباید متوقف شود.

,

آبنوش بیان داشت: پیروی از راه و مرام و مسلک شهدا در همه برهه‌ها برترین نسخه نجات‌بخش است و با تمسک به آن می‌توان راه را از بیراهه و سره را از ناسره تشخیص داد و از مسیر انقلاب گمراه نشد.

,

وی با تأکید بر اینکه این انقلاب و نظام مرهون خون شهداست اظهار داشت: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است؛ بنابراین باید بر سر عهدمان با شهدا در تداوم بخشیدن به آرمان‌های انقلاب و نظام باشیم.

,

معاون سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: نام تیپ 12 قاﺋم (عج) سمنان در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب تا ابد زنده خواهد ماند و که یکی از دلایل آن نقش مهم این یگان در عملیات غرورآفرین مرصاد است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن صحه گذاشته‌اند.

,

به گزارش تسنیم از برگزیدگان بسیج اصناف، طلاب و جامعه پزشکی استان سمنان در این مراسم تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه