اخبار داغ

نماینده ولی فقیه هرمزگان در دیدار با مدیران بنادر استان:

بندر شهید رجایی پیشانی اقتصاد کشور است/سنجش پویایی اقتصاد با شاخص رونق بنادر

بندر شهید رجایی پیشانی اقتصاد کشور است/سنجش پویایی اقتصاد با شاخص رونق بنادر
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تمجید از نگاه ویژه سازمان بنادر ودریانوردی به این استان مهم دریایی و ساحلی گفت: پویایی اقتصادی کشور را می توان با شاخص رونق بنادر سنجید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام عبادی زاده،  امام جمعه بندرعباس شامگاه یک شنبه در دیدار با کارکنان بندر شهید رجایی با بیان اینکه بندر شهیدرجایی پیشانی اقتصادی کشور است و فعالیت بنادر به عنوان مبنایی برای سنجش پویایی اقتصاد کشور محسوب می شود، گفت: با پیشرفت سریع علم، صنعت و رقابتی شدن قطب های اقتصادی در کشور، توجهی ویژه ای از سوی سازمان بنادر به بخش خصوصی و فعال سازی ظرفیتهای این بخش در بنادر  شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,


وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده، می توان به شکل بهتری از نعمت الهی دریا بهره برد و فکر و توان نیروهای متخصص ایرانی را در تمامی ابعاد، به جهانیان معرفی کرد.

,
,


عبادی زاده چهار محور مهم اقتصادی در بخش های دولتی، خصوصی تعاونی و مختلط(به عنوان تلفیقی از اقتصاد دولتی و بخش خصوصی ) را مورد اشاره قرار داد و گفت : آنچه در منویات و توصیه های رهبر فرزانه انقلاب به مسئولین و کارگزاران کشور توصیه می شود، فعال سازی و رونق بخشی به فرآیند تولید داخلی با تکیه بر بر بهره گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی است.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بارها دیده شده که حضور شرکت های بخش خصوصی و بنگاه های کوچک اقتصادی، بهره وری و کارایی بالایی را به دنبال داشته و حتی در برخی از حوزه ها، بهتر و اثر بخش تر از بخش دولتی عمل کرده اند.

,
,

وی ضمن تمجید از نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به جغرافیای مهم هرمزگان به عنوان بزرگترین استان ساحلی کشور و همچنین ابراز قدرشناسی در خصوص زیرساخت های ایجاد شده در حوزه دریایی و بندری استان، اظهار کرد: هرگونه فعالیت اقتصادی که موجبات توسعه و آبادانی هرمزگان،اشتغالزایی برای جوانان و رونق بخشی معیشت ساحل نشینان را فراهم آورد، مورد حمایت بنده است.

,


عبادی زاده تصریح کرد: اگر در برخی از موارد به دستگاهی پیرامون امور محوله تذکر می دهم، نگاهم ناصحانه و اصلاحی است.

,
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه