اخبار داغ

معاون میراث فرهنگی لرستان:

8 اقامتگاه بوم گردی در لرستان ایجاد می‌شود

8 اقامتگاه بوم گردی در لرستان ایجاد می‌شود
معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان گفت: 8 اقامتگاه بوم گردی در لرستان در دست ساخت است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: شش اقامتگاه بوم گردی در شهرستان‌های خرم‌آباد، پل‌دختر، الیگودرز و بروجرد وجود دارد و حدود هشت اقامتگاه دیگر در دست ساخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه در صورت پرداخت تسهیلات، تا پایان امسال پنج اقامتگاه به بهره‌برداری می‌رسد افزود: زمان ایده آل اقامت مسافران دو شب و ظرفیت اسکان در اقامتگاه‌ها 350 نفر است.

,

 

,

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: برای افزایش ماندگاری مسافران برنامه‌های مختلفی ازجمله احیا زیرساخت‌های تخریب‌شده در سیل و ساخت مکان استراحت گاه موقت در اقامتگاه‌ها در دستور کار است.

,

 

,

وی بیان کرد: با برگزاری جشنواره و نمایشگاه در سایر استان‌ها معرفی خوبی از لرستان برای جذب گردشگر داشته‌ایم؛ حدود 400 میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری شامل هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و واحدهای پذیرایی در دست اقدام است که تا پایان سال حدود هشت واحد اقامتی به بهره‌برداری می‌رسد؛ برای بخش تفریحی و پذیرایی نیز چند طرح در دست اجرا داریم که تا پایان سال دو طرح آن به پایان می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه