اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

روزگاری سفیر بریتانیا باید واسطه شاه ایران می‎شد

روزگاری سفیر بریتانیا باید واسطه شاه  ایران می‎شد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روزگاری شخص اول ممکلت برای شاه شدن باید واسطه به سفیر بریتانیا می فرستاد و او هم برای شاه شدن او، شرط می گذاشت که اگر تعهد کنی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام محمد قمی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،اظهار داشت: باید در گام دوم انقلاب گام های بهتری با تلاش و جهاد شبانه روزی برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, .,

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه باید به گونه ای اقدام کرد که  شرمنده خانواده شهدا نباشیم، ادامه داد: بدهکار امام و شهدا هستیم باید برای مجد و عظمت اسلام ناب محمدی تلاش بیشتری انجام دهیم.

,

این مسئول با تقدیر از از فعالیت های حجت الاسلام صفی یاری در سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان، گفت: از انتخاب حجت الاسلام احمدی آرامش دارم.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رضایت مردم و مقام معظم رهبری باید سرلوحه امور و فعالیت‎های ما باشد، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط جامعه باید بیشتر به مردم خدمت کرد.

,

حجت الاسلام قمی با اشاره به سخنی که می شود تفاوت را در زمانه دید، گفت: توقیف نفتکش اسپانیا و بریتانیا و نابودی پهباد ایالات متحده انسان را به حافظه تاریخی می برد.

,

وی خاطرنشان کرد: روزگاری شخص اول ممکلت برای شاه شدن باید واسطه به سفیر بریتانیا می فرستاد و او هم برای شاه شدن او، شرط می گذاشت که اگر تعهد کنی.

,

این مسئول بیان داشت: از آنروز به اینجا رسیده ایم و اگر اراده ما به اراده مردم گره بخورد و در مسیر الهی گام برداریم، همه چیز قابل حل است.

,

به گزارش موج رسا،با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سعید احمدی با حضور مسئولان استان زنجان به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد.

,

سعید احمدی از نیروهای فعال حوزه فرهنگی استان زنجان و نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان است.

,

به گزارش موج رسا،آئین تکریم و معارفه حجت الاسلام مسعود صفی یاری و معارفه سعید احمدی  امروز با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

,

"آیت الله شیخ علی خاتمی"نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در این مراسم اظهارداشت:در حال حاضر در شرایط دشواری قرار داریم اگرچه این شرایط به دشواری چهل سال گذشته نیست چرا که موانع برطرف و بسترها آماده شده است.

, ", .,

وی ادامه داد: امروز شعار انقلاب در دنیا طنین انداز است و استقامت بر روی اصول و مبانی برای مسلمانان واجب و برای غیر مسلمانان باعث افتخار است.

, .,

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در چله دوم مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب حوزه و دانشگاه بوده و اساتید،فرهیختگان و کارشناسان در خاکریز قرار دارند.

, .,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سنگینی بار بر دوش ۳۶ میلیون جوان است که ۱۴ میلیون آن دانشمند و فرهیخته هستند، افزود:بیانیه گام دوم از زبان شخصیتی ارائه شده است که تجربیات بسیاری در مبارزات داشته و بینش سیاسی و دیدگاه علمی و فقهی محمکی داشته و تربیت شده مکتب مبارزاتی و فقهی امام خمینی (ره ) محسوب می شوند.

, .,

وی گفت: وظیفه ما این است نقشه راه را ریل گذازی کرده و هر کس در عرصه فکر و اندیشه در این مسیر گام بردارد.

, .,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت: بیش از ۱۰۰ بار واژه انقلاب اسلامی، انقلاب و جمهوری اسلامی در این بیانیه به کار رفته است.

, .,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: دستاوردها و تهدیدها و فرصت ها در این بیانیه مورد ازیابی قرار گرفته و تغییر مدیریتی از تاکیدات این بیانیه است.

, .,

وی افزود: تمدن سازی از تاکیدات بیانیه گام دوم است که مقام معظم رهبری امیدوارند با دقت،مطالعه و تجربه این موضوع محقق شود.

, .,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: امید و امیدواری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مورد تاکید است.

, .,

وی با اشاره به دشمنی های ۴۰ ساله استکبار جهانی با نظام اسلامی، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی در منطقه و جهان حرف های بسیاری برای گفتن دارد و ابهت غرب را شکسته است.

, .,

امام جمعه زنجان ادامه داد: مقاومت تنها گزینه در برابر دشمن است که باید همه با هم بوده و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم که پشت سر رهبری بودن امید به بیگانگان را از بین می برد.

, .,

آیت الله خاتمی افزود: اگر با هم باشیم وعده الهی محقق می شود.

, .,

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی در این جلسه اظهارداشت: میدان های کاری بسیاری در تبلیغات اسلامی وجود دارد که ضروری است ادامه یابد.

, .,

وی افزود: حجت الاسلام احمدی کارآزموده حوزه های فرهنگی،اجتماعی و دینی است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه